کد خبر : 1860623 | 01 دی 1401 ساعت 12:30 | 25.7K بازدید | 4 دیدگاه

او بلند کردن جام را با من تمرین کرده بود

اسکالونی این بار برای پدرش اشک ریخت

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، از این که پدرش نتوانست او را در قهرمانی این تیم در دوحه همراهی کند ابراز ناراحتی کرد.

اسکالونی این بار برای پدرش اشک ریخت

به گزارش "ورزش سه"، اسکالونی موفق شد اتفاقی تاریخی را رقم بزند و تیم ملی آرژانتین تحت هدایت او موفق شد پس از سال‌ها در جام جهانی 2022 قطر به قهرمانی برسد.
او به همراه بازیکنانش و سایر اعضای این تیم به آرژانتین برگشت و پس از استقبال باورنکردنی از این تیم در بونئوس آیرس به پوخاتو رفت تا تعطیلات را در کنار اعضای خانواده‌اش سپری کند.
این مربی آرژانتینی در این شهر نیز با استقبالی گسترده روبرو شد، پلاکی به نام او به ثبت رسید و با هزاران نفر که آمده بودند تا با مربی تیم ملی قهرمان جهان دیدار کنند و به او ابراز محبت کنند معاشرت کرد.
اسکالونی که همیشه از پدرش به عنوان اولین مربی‌اش یاد می‌کند در گفتگو با خبرنگاران حاضر در این مراسم اظهار داشت:« متاسفانه پدرم نتوانست به قطر بیاید و این حسرت من است. امروز توانستم در کنارش باشم و این خوشحالی را با او تقسیم کنم.»
سرمربی آرژانتین فاش کرد: "او با تنها دستی که می توان بالا برد، ژست بلند کردن جام را انجام داد. او مطمئن بود که این اتفاق رخ می‌دهد، یک ماه و نیم بود که این کار را انجام می‌داد."

1783946

او با اشاره به ارتباط خوبی که با پدرش دارد اضافه کرد:« پدرم همیشه بسیار خوش‌بین و امیدوار بود. از زمانی که به خاطر دارم او همیشه همینطور بود. اطمینان داشت که این اتفاق رخ خواهد داد و ما قهرمان می‌شویم و همینطور هم شد. واقعیت این است که من خیلی از قبل به انتهای مسابقات نگاه نمی‌کردم چون عادت دارم که بازی به بازی پیش بروم.»

دیدگاه‌ها