کد خبر : 1860788 | 02 دی 1401 ساعت 15:49 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

خداحافظی دروازه‌بان اینتر از تیم ملی در ۲۶ سالگی!

پایان تلخ اونانا و کامرون

اونانا پس از اینکه در حین برگزاری جام جهانی توسط سانگ از تیم ملی کنار گذاشته شد، برای همیشه از تیم ملی کامرون خداحافظی کرد.

پایان تلخ اونانا و کامرون

به گزارش ورزش سه، تصمیم آندره اونانا برای کنار گذاشتن فوتبال ملی در سن 26 سالگی به دنبال اتفاقات تلخی است که در حین برگزاری جام‌جهانی برای او رخ داد.

آندره اونانا دروازه‌بان تیم ملی کامرون در 26 سالگی پس از محرومیت از سوی سرمربی تیم در جام جهانی از فوتبال ملی خداحافظی کرد. بازیکن اینتر در جریان تورنمنت قطر به دلایل انضباطی نامشخصی از تیم کشورش اخراج شد.

در آن زمان، اونانا پس از گزارش‌هایی مبنی بر اختلاف نظر با مربی، ریگوبرت سانگ، اقدام علیه منافع تیم را انکار کرد و گفت که مجازات او قابل درک نیست. اکنون او تصمیم گرفته است تا به طور کامل از تیم ملی کامرون کناره گیری کند.

اونانا در یک پست توییتری نوشت که به "رویای بزرگ" خود یعنی بازی برای کشورش جامه عمل پوشانده است. او در این پیام از «ساعت‌های بی‌پایان تمرین، سفرهای بی‌پایان و پشتکار فراوان» صحبت کرده است.

او افزود: «اما هر داستانی، هر چقدر هم زیبا باشد، پایانی دارد. و داستان من با تیم ملی کامرون به پایان رسیده است. بازیکنان می‌آیند و می‌روند، نام‌ها زودگذر است، اما کامرون مقدم بر هر شخص یا بازیکنی است. کامرون جاودانه می‌ماند و همینطور عشق من به تیم ملی و مردم ما که همیشه از ما حمایت کرده‌اند، مهم نیست که آن لحظه چقدر سخت بوده است.»

28 نوامبر بود که او از تیم ملی محروم شد و اونانا تصمیم گرفته فعلا روی مسائل باشگاهی تمرکز کند. با توجه به سن کم او، احتمال بازگشت او در آینده وجود خواهد داشت.

پیام اونانا حاوی هیچ مخالفت آشکاری با کسانی نبود که او احساس می‌کرد در قطر 2022 به او آسیب رساندند، و او اصرار داشت که به کشور خود وفادار می‌ماند.

اونانا گفت: «احساس من هرگز تغییر نخواهد کرد. قلب کامرونی من همچنان به تپیدن ادامه خواهد داد و هر کجا که بروم همیشه برای بلند کردن پرچم کامرون تا آنجا که ممکن است می‌جنگم. من به عنوان یک هوادار به حمایت خود ادامه خواهم داد، همانطور که بیش از 27 میلیون کامرونی در سراسر جهان در هر مسابقه انجام می دهند. فقط می‌توانم از همه کسانی که به من اعتماد کردند و معتقد بودند که می‌توانم به این تیم کمک کنم تشکر کنم.»

دیدگاه‌ها