کد خبر : 1860821 | 02 دی 1401 ساعت 18:45 | 45K بازدید | 13 دیدگاه

حمله به لاپورتا: اول اطلاعاتت را بالا ببر بعد صحبت کن!

خاویر تباس، رئیس لالیگا، در تازه‌ترین درگیری لفظی‌اش با خوان لاپورتا به او گفت بهتر است قبل از حمله به دیگران اطلاعاتش را بیشتر کند.

حمله به لاپورتا: اول اطلاعاتت را بالا ببر بعد صحبت کن!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف نظر خاویر تباس، رئیس لالیگا، و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، ادامه دارد. این دو تا کنون درباره موضوع سوپرلیگ اروپا چندین بار درگیری لفظی پیدا کرده‌اند. به نظر می‌رسد شدت تنش بین این دو روز به روز بیشتر می‌شود.

تباس امروز حمله شدیدی علیه خوان لاپورتا انجام داد و با انتشار پستی در توییتر تصویری از درآمدهای مالی بارسلونا از حق پخش تلویزیونی را به اشتراک گذاشت و رئیس باشگاه بارسا را شخصا مورد خطاب قرار داد.

آنچه رئیس لالیگا را خشمگین کرده است صحبتهای روز پنج‌شنبه لاپورتا است. رئیس بارسلونا در مصاحبه با تلویزیون باشگاه گفت حق پخش تلویزیونی لالیگا به اندازه کافی نیست و همین باعث شده رقابت با باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس روز به روز برای اسپانیایی‌ها دشوارتر شود.

1784307

تباس با انتشار توییتی خشمگین تصویر درآمدهای بارسلونا از حق پخش تلویزیونی را منتشر کرد و نوشت:" قبل از اینکه نظر بدهی اطلاعاتت را بالا ببر".

رئیس لالیگا در ادامه توییت خود خطاب به لاپورتا نوشت:" بارسلونا از نظر حق پخش کاملا در حد دیگر باشگاه‌های بزرگ است. لالیگا درآمد کمتری دارد ولی شما در حد بزرگترین باشگاه‌های لیگ برتر از پخش تلویزیونی درآمد دارید".

داده‌هایی که تباس منتشر کرده نشان می‌دهد بارسلونا از حق پخش تلویزیونی 160.1 میلیون یورو درآمد داشته است. رئال مادرید با درآمد 160.8 میلیون یورویی کمی بالاتر از بارسا قرار دارد. البته باشگاه‌های انگلیسی در این فهرست رتبه‌های اول را در اختیار دارند. شش رتبه اول بیشترین درآمد از حق پخش تلویزیونی در اختیار انگلیسی‌ها است و به ترتیب منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام، آرسنال، چلسی و منچستریونایتد رتبه‌های اول را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدگاه‌ها