کد خبر : 1860928 | 03 دی 1401 ساعت 13:41 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

تمرین در روز کریسمس: رضایت اینتر از تعهد لوکاکو

روملو لوکاکو، ستاره اینتر، عزم راسخی برای بازگشت قدرتمند به میادین پس از پایان جام جهانی دارد.

تمرین در روز کریسمس: رضایت اینتر از تعهد لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو از زمان بازگشت به اینتر به صورت قرضی در ابتدای فصل جاری نتوانسته درخشش سابق را تکرار کند و با مصدومیت‌های متعدد روبرو شده است. 
این مصدومیت به حدی برای او دردسرساز شده که از ابتدای فصل 23-2022 تا به حال تنها در پنج بازی در ترکیب اینتر به میدان رفته و این موضوع باعث ناراحتی مدیران و کادر فنی این تیم شده است. 
او در جام جهانی هم به صورت کامل آماده نبود و در هیچ یک از سه دیدار تیم ملی بلژیک در مرحله گروهی در ترکیب ثابت این تیم قرار نگرفت. گفته می‌شد که او آماده است تا در مراحل حذفی در ترکیب ثابت تیم روبرتو مارتینز به میدان برود اما حذف بلژیک در مرحله گروهی این فرصت را به او نداد. 

1739962

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که این مهاجم بلژیکی در طول سه روز تعطیلی تیم سیمونه اینزاگی در کریسمس هم همچنان به تمریناتش در زمین تمرین اینتر ادامه خواهد داد تا برای آغاز سال جدید و بازی حساس برابر ناپولی در چهارم ژانویه 2023 کاملا آماده باشد. 
مدیران و کادر فنی نراتزوری از این موضوع و دیدن عزم راسخ و تعهد بالای لوکاکو بسیار خوشحال و راضی هستند و این موضوع تاثیر بسیاری روی آنها داشته است. 
این بازیکن در جریان پیروزی 0-2 اینتر برابر رجینا در دیداری دوستانه که روز پنجشنبه برگزار شد موفق شد یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها