کد خبر : 1861041 | 03 دی 1401 ساعت 21:32 | 52.7K بازدید | 8 دیدگاه

در میان پیشنهادات چلسی، تاتنهام و سیتی

شاه‌مهره نقل‌و‌انتقالاتی میلان: آرسنال را دوست دارم!

رافائل لیائو تیم محبوب خود را از بین تمام مشتریان بزرگش معرفی کرد.

شاه‌مهره نقل‌و‌انتقالاتی میلان: آرسنال را دوست دارم!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو که از زمان پیوستن از لیل به میلان با مبلغ 30 میلیون یورو، توانست عملکرد خوبی داشته و به یکی از بازیکنان کلیدی روسونری تبدیل شود، حالا مشتریان بسیار خوبی دارد. مهاجم باشگاه آث میلان در میان پیشنهاداتی که از تیم های لیگ جزیره از جمله تاتنهام، چلسی و سیتی داشته، از علاقه خود به تیم دیگری خبر داد؛ آرسنال! 

توپچی های لندن بعد از چراغ سبز مهاجم پرتغالی، نسبت به جذب او امیدوارتر شده اند. آنها یکی از باشگاه‌هایی هستند که بعد از به بن بست رسیدن مذاکرات لیائو با میلان برای تمدید، این بازیکن 23 ساله را زیر نظر گرفته اند. لیائو با تمجید از آرسنال خود را هوادار این تیم دانسته و گفته است: "من بازی های زیادی را امسال تماشا کرده ام و آرسنال را خیلی دوست دارم. آنها خیلی خوب بازی می کنند." 

مهاجم پرتغالی پیش از این در مورد آینده خود در ایتالیا به La Gazzetta dello Sport گفته بود: پس از پایان جام جهانی، دوباره با میلان درباره وضعیت قراردادم صحبت خواهم کرد. ما قبل از جام جهانی یک جلسه مثبت با [مدیر فنی] پائولو مالدینی داشتیم، جلسه خوبی بود - بعد از استراحت وارد جزئیات خواهیم شد. 

1784627



او در گفت و گویی دیگر با ایستگاه رادیویی RDP افریقا وقتی با سوالی در خصوص میزان علاقه اش برای بازی در لیگ جزیره مواجه شد گفت: بله در آینده... اما در حال حاضر صد در صد تمرکزم روی میلان معطوف است. میلان یک باشگاه بزرگ است و من با این باشگاه قرارداد دارم. 


لیائو اعلام کرده که پس از بازگشت از جام جهانی در مورد وضعیت قرارداد خود با میلان صحبت خواهد کرد. او از زمان پیوستن به میلان در 135 بازی به میدان رفته و موفق به زدن 34 گل شده است.  

لیائو در جام جهانی در هیچ دیداری بیش از سی دقیقه بازی نکرد ولی با این وجود دو بار برای پرتغال گلزنی کرد. با توجه به این شرایط و در فاصله کمتر از دو سال تا پایان قرارداد بازیکن پرتغالی با میلان، این باشگاه ایتالیایی خواهان عقد قراردادی جدید با او تا پایان سال 2027 بوده و حاضر است تا 7 میلیون یورو در سال به او دستمزد پرداخت کند.

دیدگاه‌ها