کد خبر : 1861043 | 03 دی 1401 ساعت 21:41 | 52.6K بازدید | 30 دیدگاه

جنگ امضا بین فرانسه و آرژانتین: گریه نکنید!

بعد از آنکه فرانسوی‌ها با امضای یک تقاضانامه خواهان تکرار فینال جام جهانی شدند 300هزار آرژانتینی در مقابل تقاضانامه‌ای را امضا کرده و از فرانسوی‌ها خواستند گریه نکنند.

جنگ امضا بین فرانسه و آرژانتین: گریه نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، دعوای رسانه‌ای بین هواداران فوتبال فرانسه و آرژانتین بعد از فینال جام جهانی قطر همچنان ادامه دارد. به نظر می‌رسد فرانسوی‌ها تا این لحظه نتوانسته‌اند با شکست در آخرین مسابقه جام، که در شرایطی دراماتیک و بعد از تساوی 3-3 و باخت در ضربات پنالتی، به دست آمد کنار بیایند.

در آخرین اقدام عده زیادی از فرانسوی‌ها اقدام به جمع‌آوری امضا برای یک تقاضانامه کردند که خواهان تکرار فینال جام جهانی بود. اما آرژانتینی‌ها بی‌کار ننشسته و پاسخی مشابه به این حرکت دادند.

1784631
تقاضانامه فرانسوی‌ها: فینال جام جهانی تکرار شود
با 220 هزار امضا

هواداران فوتبال فرانسه از طریق سایت change.org تقاضانامه خود را ایجاد کرده و هزاران امضا برای تکرار فینال ثبت کردند. در مقابل آرژانتینی‌ها در همین سایت تقاضانامه جدیدی به وجود آوردند که عنوانش " گریه کردن را بس کن فرانسه" بود. تقاضانامه آرژانتینی‌ها جمعه شب آغاز به کار کرد و تا امروز چیزی نزدیک به 300 هزار نفر آن را امضا کرده‌اند.

1784632
تقاضانامه آرژانتینی‌ها: فرانسه، گریه را بس کن
با 300هزار امضا

در متن این تقاضانامه چنین آمده است:" از زمانی که ما جام جهانی را بردیم فرانسوی‌ها گریه کردن را متوقف نکرده‌اند. آنها دائما در حال غر زدن هستند و نمی‌توانند آرژانتین را به عنوان قهرمان دنیا بپذیرند. این تقاضای ما است که فرانسه دست از گریه کردن بردارد و بپذیرد مسی بزرگترین فوتبالیست تاریخ است و امباپه در نهایت می‌تواند نقش فرزند او را بازی کند".

تقاضانامه اولیه فرانسوی‌ها تا این لحظه 220هزار امضا دارد و آرژانتینی‌ها در تعداد امضاها از آنها پیشی گرفته‌اند. به نظر می‌رسد آرژانتین در جنگ امضاها هم مثل نبرد فوتبال در قطر مسابقه را از فرانسه برده است.

دیدگاه‌ها