کد خبر : 1861094 | 04 دی 1401 ساعت 10:50 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

با برگزاری اولین بازی رسمی؛

جدیدترین دربی کرمان در جام حذفی شکل گرفت

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در شروع رقابت‌های جام حذفی باید به مصاف مس شهربابک برود.

جدیدترین دربی کرمان در جام حذفی شکل گرفت

به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم نزدیک‌های شهرهای فوتبالی استان کرمان هستند که هر دو با پشتوانه معادنی که دارند فعالیت در فوتبال را شروع کرده‌اند؛ مس زیر نظر صنایع مس ایران قرار دارد و گل‌گهر هم با بودجه شرکت معدنی گل‌گهر.
از نکات قابل توجه این رویارویی اینکه دو تیم تاکنون هیچ بازی رسمی‌ای با هم برگزار نکرده‌اند. در واقع پیش از صعود گل‌گهر به رقابت‌های لیگ برتر، مس شهربابک در لیگ دسته‌های پایین‌تر حضور داشت و پس از صعود نماینده شهربابک به لیگ برتر هم آبی‌پوشان شهر سیرجان لیگ برتری شده بودند.

1784742

در حال حاضر گل‌گهر با امیر قلعه‌نویی یکی از مدعیان جدی کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ بیست و دوم به شمار می‌رود و مس شهربابک نیز با وحید رضائی با کسب 23 امتیاز یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر در جدول رده بندی لیگ دسته اول در پایان هفته چهاردهم این مسابقات به شمار می‌رود.

1706967

طبق برنامه این دربی استان کرمان که با توجه به حضور تیم‌های مس رفسنجان، گل‌گهر و مس کرمان در لیگ برتر جدیدترین دربی این منطقه به شمار می‌رود روز 20 یا 21 دی ماه در ورزشگاه قاسم سلیمانی شهر سیرجان برگزار خواهد شد؛ دیداری که پس از یکی دو بازی دوستانه اولین مصاف رسمی این دو نماینده کرمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها