کد خبر : 1861115 | 04 دی 1401 ساعت 12:08 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

پاس گل پهلوان گره‌گشای تیم نکونام شد

درخشش یک پرسپولیسی سابق در روزی که بیمار بود!

احسان پهلوان تعویض طلایی جواد نکونام لقب گرفت و توانست سازنده گل تساوی تیمش باشد.

درخشش یک پرسپولیسی سابق در روزی که بیمار بود!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام برای رسیدن به گل در دیدار برابر ذوب آهن، در همان ابتدای نیمه دوم تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد. غبیشاوی جوان جای خود را به احسان پهلوان داد. بازیکنی که انتظار می رفت از ابتدا به میدان برود، نیمکت نشین بود و در بین 2 نیمه روانه میدان شد.

در نشست خبری پس از بازی بود که سرمربی فولادی ها راز نیمکت نشینی هافبک خوش نقشش را به زبان آورد. طبق اعلام نکونام، پهلوان به دلیل بیماری از وضعیت خوبی برخوردار نبود و در بازی دیروز و با تزریق چند آمپول، کادر پزشکی فولاد توانست این بازیکن را به بازی برساند.

پهلوان که در همین تیم ذوب آهن مطرح شد، با ورود به زمین عملکرد خوبی داشت و بخش هجومی تیم را راه انداخت. او در دقیقه 68 و پس از اینکه پاس نجاریان را دریافت کرد، در کمترین زمان ممکن و با سری پایین، یک پاس فوق العاده در عمق را برای انصاری ارسال کرد و کاپیتان فولاد نیز آن را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

1784772

پهلوان که هفته قبل و در جریان پیروزی چهار بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان 90 دقیقه در زمین حضور داشت و جزو ستاره های آن بازی بود، دیروز نیز در نیمه دوم پرتلاش ظاهر شد و حتی یک بار نیز بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد که بی نتیجه بود. با این وجود و در روزی که او در وضعیت مساعدی قرار نداشت، برای تیمش مثمر ثمر بود.

دیدگاه‌ها