کد خبر : 1861181 | 04 دی 1401 ساعت 17:50 | 15.4K بازدید | 10 دیدگاه

اخراجم کردند و امروز پنجاه بار زنگ زدند؛

محسن‌زاده: فوتبال ایران مسخره‌بازی است

اخراج برای بازیکنان عادی شده بود و هر کسی کنار گذاشته می‌شد می‌گفت اشکالی ندارد، چند روز پیش خانواده استراحت می‌کنم و برمی‌گردم و عزیزتر می‌شوم.

محسن‌زاده: فوتبال ایران مسخره‌بازی است

به گزارش ورزش سه، علی محسن‌زاده، دروازه‌بان تیم نفت مسجدسلیمان، در هفته یازدهم لیگ برتر در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و پنج گل از ذوب آهن دریافت کرد تا در اولین بازی بعد از تعطیلات لیگ، در ترکیب قرار نگیرد و پس از آن هم با تصمیم رضا مهاجری، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شود.

با جدایی مهاجری از نفت مسجدسلیمان و حضور ابراهیم اشکش در راس کادرفنی این تیم، این دروازه‌بان همچنان به تمرینات اضافه نشده تا به همین بهانه به سراغ او برویم و از او درباره اتفاقاتی که در این تیم رخ می‌دهد، سوال کنیم.

* باشگاه مقصر اصلی این شرایط است
در ابتدا از محسن‌زاده در خصوص کنار گذاشتن سه بازیکن از نفت مسجدسلیمان، پس از شکست سنگین مقابل سپاهان سوال کردیم که در پاسخ گفت: در این شرایط نمی‌شود بازیکن را مقصر دانست‌. از نظر من اولین مقصر، خود باشگاه است چون تیم ما در ۵-۶ هفته ابتدایی لیگ، خیلی خوب شروع کرد و به صدر جدول هم نزدیک بودیم اما باشگاه در پرداختی‌ها کم لطفی کرد. می‌توانستند بهتر عمل کنند و پول را به موقع بدهند اما به قدری وعده و وعید‌ دادند که بازیکن سرد شد. برای مثال آقای هدایت یزدی می‌گفت ۱۰ روز دیگر ۱۵ درصد می‌دهیم و منِ علی محسن‌زاده روی حساب آن حرف، کاری انجام می‌دادم اما ۱۵ روز بعد، این اتفاق رخ نمی‌داد؛ خودشان هر هفته فکر بازیکنان را مشغول می‌کردند.

* بازیکن اخراجی بعد از برگشت عزیزتر می‌شد
او سپس به مشکلات دیگر نفت اشاره کرد و گفت: یا برای مثال هر هفته دو بازیکن را اخراج می‌کردند و چهار روز بعد زنگ می‌زدند و برمی‌گشت و طوری که انگار نه انگار که اخراج شده بود، هفته بعد فیکس بازی می‌کرد. مقصر اول باشگاه است و پس از آن هم آقای مهاجری که آنطور که باید، سفت برخورد نکرد. هر بازیکنی که اخراج شد، دو روز در خانه استراحت کرد و پس از آن عزیز شد و به ترکیب اصلی رفت. امسال اتفاقاتی افتاد که من به عنوان بازیکنی که ۱۰-۱۱ سال است فوتبال بازی می‌کنم، ندیده بودم. در واقع بازیکنان یا از سوی آقای مهاجری یا باشگاه کنار گذاشته می‌شدند اما چند روز بعد بدون جریمه یا اتفاق خاصی برمی‌گشتند. آنطور که باید سفت می‌گرفتند، نگرفتند و شرایط طوری شده بود که این مسئله برای بازیکنان عادی شده بود و هر کسی اخراج می‌شد می‌گفت اشکالی ندارد، چند روز پیش خانواده استراحت می‌کنم و برمی‌گردم عزیزتر می‌شوم.

* مهاجری گفت دلم برای شما می‌سوزد
محسن‌زاده در پاسخ به اینکه بعد از دریافت پنج گل از ذوب آهن، چه برخوردی با او شده بود گفت: برخوردها خیلی خوب بود و پس از بازی بچه‌ها و کادر و باشگاه می‌گفتند اگر نبودی ۸-۹ گل می‌خوردیم. من در آن بازی پنالتی گرفتم، تک به تک گرفتم، پشت دفاع جمع کردم و ... . کار به جایی رسید که آقای مهاجری یک‌بار ما گلرها را جمع کرد و در بین بازیکنان گفت امسال دلم به حال شما می‌سوزد. واقعا اگر بازی‌ها را ببینید، گلرها روی ۹۰ درصد گل‌هایی که ما می‌خوریم، مقصر نیستند.

* مهاجری گفت باید بازی دربیاوری اما در ترکیب قرار نگرفتم
او ادامه داد: پس از بازی ذوب آهن یک تعطیلی داشتیم و پس از آن تمرینات آغاز شد و اردویی در تهران داشتیم که خیلی خوب پیش رفت و بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم. آقای مهاجری قبل از بازی با فولاد با من صحبت کردند که برای این مسابقه خودت را آماده کن که باید بازی را برای تیم دربیاوری اما شب بازی متوجه شدم که در ترکیب نیستم و تصمیم گرفتم به رختکن نروم چون ممکن بود اتفاقی رخ بدهد و از نظر روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر بگذارم. نفت آن بازی را باخت و آقای مهاجری برکنار شد و آقای اشکش آمدند. پس از آن آقای داریوش حسن‌پور با ما تماس گرفتند که آقای مهاجری گفتند فعلا نباید در تمرین شرکت کنید تا کمیته انضباطی تشکیل و تصمیم‌گیری شود.

* تا دیروز جواب نمی‌دادند و امروز مدام تماس می‌گیرند
محسن‌زاده در ادامه عنوان کرد: قرار بود این جلسه برای ما برگزار شود که این کار را هم نکردند و از صبح به من زنگ می‌زنند که خودت را به اهواز برسان و باید باشی و نیاز داریم. تا دیروز نه کسی به ما زنگ می‌زد و نه وقتی زنگ می‌زدیم جواب تلفن می‌دادند اما الان برعکس شده است و از صبح مدام تماس می‌گیرند. فوتبال ما مسخره‌بازی شده است. من دقایقی قبل با سرپرست تیم صحبت می‌کردم و می‌گفتم تا دیروز زنگ می‌زدیم و جواب نمی‌دادید و از صبح ۵۰ بار زنگ زدید.

* مدافع با یک اشتباه روی نیمکت می‌رفت
وی با اشاره به اشتباهات عجیب مدافعان نفت مسجدسلیمان و گل به خودی روز گذشته این تیم مقابل سپاهان عنوان کرد: در هر بازی دو یا سه صحنه به این شکل داریم و نمی‌دانم این مسئله به تمرکز بازیکن برمی‌گردد یا سیستم سرمربی تیم. فکر می‌کنم امسال جابه‌جایی‌های زیادی هم در ترکیب وجود داشت؛ برای مثال یک هفته دو مدافع بازی می‌کردند و هفته آینده با یک اشتباه، تغییر می‌کردند. در فوتبال باید به بازیکنان فرصت بدهند تا با یکدیگر هماهنگ شوند، اما ما اینطور نبودیم؛ شاید تفکرات سرمربی اینطور بوده است.

* دروغ گفتند و تیم را خراب کردند
دروازه‌بان نفت با انتقاد از رفتار مدیرعامل این تیم بیان کرد: زمانی که باشگاه پول ندارد، به بازیکن بگوید که سه یا چهار ماه پول نیست اما اینکه یک مدیر مدام بگوید ۱۰ روز بعد و ۵ روز بعد، بازیکن روی این زمان حساب باز می‌کند. مثلا یکی مثل من ماشین می‌خرد و زمانی که پول نمی‌دهند، فکر من درگیر می‌شود. می‌توانستند خیلی راحت بگویند چند ماه پول نداریم و بازیکن هم تمرین می‌کرد و تمرکزش را در زمین می‌گذاشت. امسال خیلی به ما دروغ گفتند و وعده و وعید‌های الکی دادند و در نتیجه تیم هم خراب شد. البته از یک جهت هم آقای مهاجری مقصر نیستند چون زمانی که بازیکن پول نمی‌گیرد، سرمربی نمی‌تواند گیر بدهد و سر او داد بزند و با خودش می‌گوید بازیکن پول نگرفته و فکرش خراب است و از خانواده دور است و ... . آقای مهاجری به خاطر این مسائل نمی‌توانست به بازیکن بگوید بالای چشمت ابرو است و چرا نمی‌دوی و چرا این کار را نمی‌کنی.

* تیم را با دندان نگه داشتیم اما این بلا را بر سرمان آوردند
وی افزود: من تا حالا ندیده‌ام مدیرعامل نفت مسجدسلیمان به رختکن بیاید و بگوید این بازی را ببرید، پنج میلیون پاداش می‌دهم؛ ما آرزو به دل ماندیم مدیرعامل تیم چنین رفتاری داشته باشد. این افراد یا فوتبالی نیستند یا خودشان را به کوچه علی چپ زده‌اند. شاید این مصاحبه‌ها برای من بد شود اما ایرادی ندارد. ما سال قبل این تیم را با دندان نگه داشتیم و خود من در نفت مسجدسلیمان رکوردار کلین شیت و عکس‌العمل شدم و جزو ۵-۶ گلر برتر لیگ بودم اما ببینید امسال چه بلایی سر تیم آمده است. امیدوارم با مدیریت جدید بتوانیم تیم را جمع و جور کنیم.

* این رفتارها بی احترامی به بازیکن است
محسن‌زاده در پاسخ به اینکه چه برنامه‌ای برای ادامه فصل دارد و آیا به اردوی تیم اضافه خواهد شد گفت: برنامه من این است که جدا شوم و دو هفته پیش هم این مسئله را اعلام کردم اما تا زمانی که جلسه برگزار نشود، مشخص نیست. وقتی به یک مدیرعامل زنگ می‌زنی و جواب نمی‌دهد و بعد از دو هفته‌ای که ۴-۵ گل می‌خورد، زنگ می‌زند، فایده ندارد. مدیرعامل باید در هر شرایطی جواب بازیکنش را بدهد، نه اینکه احتیاج پیدا کند و بعد زنگ بزند. این واقعا بی احترامی است.

* آقای اشکش؛ شما تیم را با این شرایط قبول کردی!
او با انتقاد از ابراهیم اشکش گفت: آقای اشکش دیروز یک مصاحبه کردند و گفتند یک عده از بازیکنان را من در لیگ دو هم برنمی‌داشتم که من اصلا این مصاحبه را نپسندیدم. شما زمانی که تیم را قبول کردی، شرایط را می‌دانستی؛ یا نباید قبول می‌کردی و یا اگر قبول کردی باید با همین شرایط تا نیم فصل بسازی، نه اینکه چنین مصاحبه‌هایی کنی.

* با این شرایط نمی‌توانم ادامه بدهم
محسن‌زاده در پایان گفت: من خیلی از باشگاه دلخورم. دوست داشتم بمانم و کمک کنم اما با این شرایط به جدایی فکر می‌کنم و فکر نمی‌کنم بتوانم بمانم و با اینها کار کنم. در نهایت تا پیش از برگزاری جلسه نمی‌توانم به صورت قطعی صحبت کنم

دیدگاه‌ها