کد خبر : 1861208 | 04 دی 1401 ساعت 19:20 | 69.6K بازدید | 14 دیدگاه

هدف النصر بعد از رونالدو: ستاره فرانسوی چلسی

باشگاه النصر عربستان که شایعات زیادی درباره تلاشش برای جذب کریستیانو رونالدو مطرح بوده یک ستاره دیگر فوتبال اروپا را هدف گرفته است: انگولو کانته.

هدف النصر بعد از رونالدو: ستاره فرانسوی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه عربستانی النصر در تلاش است تا با خریدهای بزرگ و جنجالی نام خودش را بیش از پیش در دنیای فوتبال مطرح کند. در روزهای گذشته شاهد خبرهای متعددی درباره احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه سعودی بودیم و امروز خبر رسید مدیران النصر یک ستاره دیگر را از فوتبال اروپا هدف گرفته‌اند: انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی.

1783838

فوت‌مرکاتو مدعی است باشگاه النصر شرایط قرارداد کانته با چلسی را به دقت زیر نظر دارد و قصد دارد او را هر چه سریعتر جذب کرده و به عربستان منتقل کند.

کانته 31ساله نام خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی دنیا مطرح کرده و سابقه بازی در دو باشگاه لیگ برتری لستر و چلسی را دارد. او در دوران حضور در چلسی افتخارات زیادی به دست آورده که از جمله آنها می‌توان به قهرمانی در لیگ برتر، چمپیونزلیگ و لیگ اروپا اشاره کرد. این هافبک فرانسوی سه بار هم به تیم منتخب فصل لیگ برتر راه یافته است.

1735841

اما در دو فصل اخیر مصدومیت‌های متعدد و عدم آمادگی جسمانی باعث شده این ملی‌پوش فرانسوی نتواند آنطور که انتظار می‌رفت برای چلسی بدرخشد. کانته در فصل 22-2021 شانزده مسابقه تیمش را از دست داد و در حال حاضر هم به دلیل مصدومیت همسترینگ تا فوریه 2023 نمی‌تواند برای آبی‌ها به میدان برود. همین مصدومیت باعث شد او نتواند در قطر با پیراهن تیم ملی فرانسه بازی کند.

قرارداد کانته با چلسی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و در نتیجه او در حال حاضر آزاد است که با هر باشگاهی وارد مذاکرات پیش‌قرارداد بشود. درحالیکه از بارسلونا هم به عنوان باشگاهی که خواهان جذب انگولو است صحبت شده بود اما امروز به نظر می‌رسد النصر با تمایل بیشتری برای خرید او خیز برداشته است.

دیدگاه‌ها