کد خبر : 1861212 | 04 دی 1401 ساعت 19:28 | 33.4K بازدید | 8 دیدگاه

زوج پورعلی گنجی از بین سه گزینه انتخاب می‌شود

چالش جدید یحیی: انتخاب جانشین گولسیانی

گئورگی گولسیانی با دریافت کارت زرد مقابل پیکان بازی حساس هفته بعدی را از دست داد.

چالش جدید یحیی: انتخاب جانشین گولسیانی

به گزارش "وررش سه"، در نیمه اول بازی با پیکان گئورگی گولسیانی پس از اینکه نتوانست شرزود تمیروف را متوقف کند روی زمین افتاد و با دست پای مهاجم پیکان را گرفت و با این خطا از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

این چهارمین کارت زرد فصل گئورگی گولسیانی بود. این مدافع بلند قامت که از ابتدای فصل همواره در ترکیب اصلی حضور داشته بازی حساس هفته چهاردهم مقابل گل‌گهر سیرجان را از دست داد.

1784939

پرسپولیس سه مدافع را برای جایگزینی گولسیانی در اختیار دارد. وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و علی نعمتی سه مدافع دیگر سرخ‌ها هستند. با توجه به فرصت بسیار کمی که به مدافع تاجیک این تیم رسیده به نظر نمی‌رسد یحیی در بازی با گل‌گهر از او استفاده کند.

علی نعمتی نیز در این فصل بیشتر در پست دفاع چپ بازی و دقایق کمی مدافع مرکزی بوده است. با این حال پست اصلی نعمتی دفاع وسط است و یکی از گزینه‌های محتمل برای دفاع پرسپولیس در بازی بعدی خواهد بود.

1784940

فرشاد فرجی نیز در این فصل در سه هفته اول که مرتضی پورعلی‌گنجی غایب بود در ترکیب ثابت به میدان می‌رفت و بعد از آن نیمکت نشین شد. فرجی در بازی این هفته مقابل پیکان هم در دقایق پایانی جایگزین سیامک نعمتی شد و می‌تواند توانایی خود را به کادرفنی پرسپولیس برای حضور دوباره در ترکیب نشان دهد.

در نهایت باید دید چه کسی برای بازی کنار مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاعی سرخ‌ها انتخاب می‌شود. علی نعمتی بیش از دو مدافع دیگر در این فصل میدان دیده و می‌تواند احتمال بیشتری برای بازی کردنش وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها