کد خبر : 1861334 | 05 دی 1401 ساعت 12:50 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

هدف وینیسیوس و رودریگو: بازگشت در اولین بازی

وینیسیوس جونیور و رودریگو، دو ستاره رئال مادرید، قصد دارند هرچه زودتر برای رئال به میدان بروند.

هدف وینیسیوس و رودریگو: بازگشت در اولین بازی

به گزارش "ورزش سه"، حذف تیم ملی برزیل از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر باعث شد که بازیکنان این تیم فرصتی برای استراحت پیش از اضافه شدن به تمرینات تیم‌های باشگاهی‎‌شان داشته باشند. 
بازیکنان برزیلی در چند روز گذشته در تمرینات تیم‌هایشان غایب بودند تا فرصت استراحت و ریکاوری پس از فشار سنگین دیدارهای این  تیم در جام جهانی 2022 را داشته باشند و با قدرت بیشتری به تمرینات برگردند. 
وینیسیوس جونیور و رودریگو دو بازیکنی هستند که به همراه تیم ملی کشورشان در دوحه حضور داشتند و پس از سپری کردن تعطیلات قرار است امروز به تمرینات رئال مادرید در والدیباس اضافه شوند. 

1746499

حالا روزنامه مارکا خبر داده که این دو مهاجم برزیلی قصد دارند تمام تلاش‌شان را به کار بگیرند تا بتوانند در اولین بازی این تیم برابر رئال وایادولید به میدان بروند. این بازی اولین دیدار رئال پس از پایان وقفه ایجاد شده به دلیل برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 خواهد بود. 
حضور این دو بازیکن می‌تواند شرایط را تا حد زیادی برای رئال مادرید بهبود ببخشد و دست کارلو آنچلوتی را در انتخاب ترکیبش باز کند تا بتواند با خیال راحت بار دیگر رقابت برای حضور در صدر جدول لالیگا با بارسلونا را آغاز کند.
این خبر خوبی برای هواداران رئال نیز به حساب می‌آید که مشتاقانه منتظر درخشش بازیکنان‌شان در ادامه فصل و آماده شدن برای بازپس‌گیری صدر جدول هستند.

دیدگاه‌ها