کد خبر : 1861335 | 05 دی 1401 ساعت 12:58 | 6.3K بازدید | 3 دیدگاه

دقیقی برای تحقق رویای بزرگ پا پس نمی‌کشد

شمس‌آذر، قهرمان مقتدر نیم فصل لیگ یک (عکس)

شمس آذر قزوین با اقتدار عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت های لیگ دسته اول را از آن خود کرد.

شمس‌آذر، قهرمان مقتدر نیم فصل لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قبل از شروع رقابت های لیگ دسته اول فوتبال با توجه به حضور تیم های ریشه دار که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند، کمتر کسی تصور می کرد تیمی مثل شمس آذر قزوین بتواند از ابتدا با قدرت جلو بیاید و حالا با گذشت 16 بازی با اختلاف عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست بیاورد. شاگردان سعید دقیقی اما این کار را به خوبی انجام داده اند.

شمس آذر روز گذشته در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ دسته اول با نتیجه 3 بر یک آرمان گهر را شکست داد تا ضمن کسب دهمین برد فصل جمع امتیازاتش را به عدد 34 برساند و نسبت به تیم دون 6 امتیاز بالاتر داشته باشد.

اگرچه در بازی های این هفته شمس آذر با قرعه استراحت روبه رو است اما تحت هیچ شرایطی در جدول 17 تیم لیگ یک این تیم از صدرجدول پایین نمی آید تا قهرمانی دقیقی و شاگردانش در نیم فصل مسجل شده باشد.

1785131

سعید دقیقی سرمربی جوان و تحصیلکرده شمس آذر که از نیم فصل سال گذشته هدایت تیم زادگاه خود را برعهده گرفت، در اولین تجربه سرمربیگری مثل دوران موفق بازی و البته عرصه های مدیریتی نیز موفقیت چشمگیری داشته است. دقیقی حالا رویای بزرگی را در سر می پروراند و برای آن پا پس نمی کشد. او می خواهد تیم شهر خودش(قزوین) را برای اولین بار در لیگ برتر صاحب نماینده کند. اتفاقی که تحقق آن علاوه بر رسیدن یک افتخار بزرگ به استان قزوین، یک مربی جوان و آینده دار را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد.

1785133
سعید دقیقی برای رساندن نماینده شهر خود به لیگ برتر دست به هر کاری خواهد زد؛ او حالا به عنوان یک مربی آینده دار به فوتبال ایران معرفی شده است.

بدون شک صدرنشینی مقتدرانه شمس آذر در طول هفته های متوالی اتفاقی نیست و حالا که این تیم همه معادلات جدول دسته اول را برهم زده، در ادامه فصل نیز با قدرت بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد. خصوصا اینکه در نیم فصل آنها می توانند با جذب نفرات جدید تیم خود را تقویت هم بکنند.

1785132

دیدگاه‌ها