کد خبر : 1861479 | 06 دی 1401 ساعت 12:30 | 55.4K بازدید | 9 دیدگاه

فرزندان پله پدرشان را تنها نمی‌گذارند (عکس)

فرزندان پله، اسطوره فوتبال برزیل، در طول بیماری او حتی یک لحظه هم پدرشان را تنها نگذاشتند.

فرزندان پله پدرشان را تنها نمی‌گذارند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پله در سن 82 سالگی از ماه نوامبر تا به حال در حال مبارزه با بیماری سرطان است اما هرگز در این مسیر تنها نبوده است.
خانواده او در این شرایط همواره در کنارش هستند و حتی شب کریسمس در اتاق او در بیمارستان آلبرت انیشتین در سائو پائولو جمع شدند تا پدرشان را تنها نگذارند.
کلی، فلاویا، ادینیو، جاشوا و سلسته فرزندان اسطوره فوتبال برزیل هستند که این روزها کنار پدرشان حضور دارند، هواداران او را از شرایطش باخبر می‌کنند و اطلاعاتی درباره سلامتی او در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.
کلی و فلاویا با 55 و 54 سال سن بیشتر از دیگران در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند. کلی مدرک هنرهای بصری دارد و در نیویورک زندگی می‌کند. او در زمینه ورزشی، نژادپرستی و حقوق زنان فعالیت دارد. فلاویا هم فیزیوتراپ است و این دو نفر از زمان بستری پدرشان هر لحظه کنار او حضور داشتند.

1784648


ادینیو که شب کریسمس به بیمارستان رسید یکی از کسانی است که سعی کرد مسیر اسطوره فوتبال برزیل را دنبال کند. او که پیش از این به عنوان دروازه‌بان برای چند باشگاه برزیلی به میدان رفته بیشتر برای مردم این کشور آشنا است. او در سن 52 سالگی هدایت لوندرینا را در دسته دوم برعهده دارد.
جاشوا و سلسته دوقلوهای 26 ساله هستند که حاصل ازدواج پله و اسیریا سیساس، خواننده برزیلی، هستند. ژمیما، دختر 31 ساله اسیریا، نیز رابطه نزدیکی به پله دارد و او هم در شب کریسمس در بیمارستان حاضر بود.
در آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط بیمارستان آلبرت انیشتین گفته شده که شرایط سلامتی پله رو به وخامت رفته و نیاز به مراقبت ویژه به علت عدم کارکرد درست کلیه و قلبش دارد.

دیدگاه‌ها