کد خبر : 1861647 | 07 دی 1401 ساعت 13:59 | 36.9K بازدید | 6 دیدگاه

زندگی خصوصی سلطان: همه ازدواج‌های پله

زندگی خصوصی پله، اسطوره فوتبال برزیل، در چند روز اخیر مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است.

زندگی خصوصی سلطان: همه ازدواج‌های پله

به گزارش "ورزش سه"، حضور پله در بیمارستان در چند هفته اخیر باعث شده که توجه ویژه‌ای به زندگی این اسطوره برزیل از سوی رسانه‌ها صورت بگیرد. 
همراهی مداوم فرزندان او و خصوصا دو دخترش با تحسین بسیاری همراه بوده و حالا بسیاری از رسانه‌های برزیل به معرفی اعضای خانواده او پرداخته‌اند. 
ازدواج اول پله با رزمری دوس ریس بود که در سال 1966 با او ازدواج کرد. کلی 55 ساله، ادینو 52 ساله و جنیفر 43 ساله از این ازدواج هستند و در واقع کلی یکی از دختران او است که در طول این مدت حتی یک روز هم پدرش را تنها نگذاشته و همواره در کنار او در بیمارستان حضور داشته و بخش زیادی از اطلاع رسانی درباره وضعیت او را نیز برعهده دارد. 

1785679
همسر اول پله مادر ادینیو، پسر او، است که سعی کرد مسیر پدرش در فوتبال را ادامه دهد

ازدواج دوم پله با آسیریا سیساس بود که با توجه به بازنشستگی او در آن زمان توانست زندگی عادی‌تری را در کنار این همسرش که خواننده هم بود سپری کند. آنها در سال 1994 ازدواج کردند و جاشوا و سلسته که دوقلو و 26 ساله هستند حاصل این ازدواج هستند. آنها نیز به همراه خمیما، دختر آسیریا، برای عیادت از پله و برگزاری جشن کریسمس در کنار پدرشان راهی بیمارستان شده بودند. 

1785680
همسر دوم پله مادر دو فرزند دختر و پسر دوقلوی او است

فلاویا، دیگر دختر پله، که 54 سال دارد و این روزها به همراه کلی به صورت مداوم در بیمارستان حضور دارند نیز حاصل ارتباط او با سول لنیتا کورتز است و پس از انجام تست دی‌ان‌ای بود که پله سرپرستی او را پذیرفت. 
همسر فعلی پله زنی تاجر و سرمایه‎‌گذار به نام کارسیا آئوکی است که 57 سال دارد و همسر سوم او به حساب می‌آید. آنها در سال 2016 با یکدیگر ازدواج کردند. 

1785682
پله با همسر فعلی‌اش در سال 2016 ازدواج کرد و همچنان همسر او است

دیدگاه‌ها