کد خبر : 1861653 | 07 دی 1401 ساعت 14:42 | 47.2K بازدید | 11 دیدگاه

سرجی روبرتو:

پولی که از بارسلونا می‌گیرم خنده‌دار است

سرجی روبرتو در مصاحبه با رادیو راک 1 گفت علی رغم دریافت دستمزدی اندک در بارسلونا، به چیزی جز تمدید قرارداد فکر نمی کند.

پولی که از بارسلونا می‌گیرم خنده‌دار است

به گزارش "ورزش سه"، سرجی روبرتو، مدافع هافبک بارسا، که محصول آکادمی لاماسیاست و از فصل 15-2014 توانست به ترکیب تیم اول باشگاه راه پیدا کند، چیزی تا جدایی فاصله نداشت ولی قرارداد او 6 ماه پیش تا ژوئن 2023 تمدید شد.

1785691

باشگاه به سرجی قراردادی حداقلی و بسیار پایین‌تر از انتظارات بازیکن پیشنهاد داده بود و به همین دلیل تمدید به درازا کشید ولی در نهایت سرجی قبول کرد که با کسر 60 درصد از دستمزدش، قرارداد خود را تمدید کند. طبق گزارش رسانه های بارسلونا، سرجی 9 میلیون یورو ناخالص دریافتی داشت ولی حالا 4.5 میلیون یورو ناخالص دریافت می کند.

گفته می شود با اینکه ژاوی علاقه زیادی به سرجی دارد، فعلا از سوی باشگاه پیشنهاد تمدید برای فصل بعد به او نرسیده است. مدافع هافبک بارسا در مصاحبه با رادیو راک 1 گفت:«من همیشه گفته ام که دوست دارم در بارسلونا بمانم. بارسا خانه من است ولی اگر به شما بگویم چقدر دستمزد می گیرم، خنده می کنید. دستمزد من در حد یک بازیکن جوان تازه راه یافته به تیم بزرگسالان است ولی این هم مانعی برای ادامه حضور من در بارسا نیست. من عاشق این باشگاه هستم و پول برایم در درجه دوم اهمیت قرار دارد.»

دیدگاه‌ها