کد خبر : 1861817 | 08 دی 1401 ساعت 17:40 | 35.1K بازدید | 2 دیدگاه

نمی‌دانم مصدومیت نویر چقدر جدی است

نمی‌خواهم به بایرن برگردم و نیمکت‌نشین شوم

الکساندر نوبل از بازگشت به بایرن و نیمکت‌نشینی دوباره در این باشگاه هراس دارد و به همین دلیل قصد برگشتن ندارد.

نمی‌خواهم به بایرن برگردم و نیمکت‌نشین شوم

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مانوئل نویر در تعطیلات شوک بزرگی به بایرن مونیخ بود. نویر در هنگام اسکی دچار شکستگی پا شد و حداقل 6 هفته پای او در گچ خواهد ماند و ریکاوری او نیز مدت زمان زیادی طول خواهد کشید. نویر عملا فصل را از دست داده در حالی که بایرن به شدت به او نیاز داشت. تیمی که برای قهرمانی همه جام ها می جنگد، بدون شک به دروازه‌بانی بزرگ نیاز دارد و این با اِسوِن اولرایش و یوهان شِنِک 19 ساله امکانپذیر نیست. اولرایش 34 ساله البته که دروازه‌بان خوبی است ولی اعتماد لازم به او برای بازی های بزرگ وجود ندارد.

1568971

اینجاست که نام الکساندر نوبل، گلر سابق شالکه، مطرح می شود. نوبل که دومین سال حضور قرضی اش در موناکو را پشت سر می گذارد و تا 2025 نیز با بایرن قرارداد دارد، گزینه فوری بایرنی ها محسوب می شود ولی بازگرداندن او به سادگی میسر نیست. بایرن می توانست او را رایگان در تابستان برگرداند ولی در نیم فصل باید به موناکو غرامت بدهد. همچنین مشخص نیست که نوبل خودش قصد بازگشت دارد یا خیر. ضمن اینکه مسئولان موناکو نیز قطعا تمایلی به از دست دادن گلر اول خود ندارند.

نشریه کیکر آلمان در این رابطه گزارش داد که باشگاه موناکو تاکنون به تمامی پیشنهادهای بایرن مونیخ برای بازگرداندن زودهنگام الکساندر نوبل به جمع سرخپوشان مونیخی در ماه ژانویه پاسخ منفی داده است. بر اساس این گزارش، تا زمانی که این باشگاه فرانسوی نتواند دروازه‌بانی جدید جایگزین نوبل کند، اجازه جدایی زودهنگام به او نخواهد داد.

1677268

نوبل 26 ساله نیز در گفت‌وگو با نشریه بیلد و درباره بحث احتمال بازگشت زودهنگام به بایرن مونیخ گفت:«بازگشت من به بایرن چندان منطقی نیست. نمی‌دانم مصدومیت مانوئل چقدر جدی است اما فکر می‌کنم او تا تابستان دوباره آماده بازی می‌شود و برای فصل بعد آماده خواهد بود. آرزوی موفقیت و سلامتی برای نویر دارم.من در موناکو خیلی خوشحالم و هنوز بازی‌های زیادی در پیش داریم. اینجا فهمیدم که بازی کردن چقدر مهم است. دیگر نمی‌خواهم نیمکت‌نشینی را تجربه کنم. در نهایت این باشگاه موناکو است که حرف آخر را در این زمینه می‌زند. من با این باشگاه قرارداد دارم.»

دیدگاه‌ها