کد خبر : 1862023 | 10 دی 1401 ساعت 04:10 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

مرادمند و استقلال، مصدومیت سر بزنگاه

محمد حسین مردامند در هفته هایی که با بازی های خوب جایگاه خود را در ترکیب استقلال تثبیت می کرد، دچار مصدومیت شد.

مرادمند و استقلال، مصدومیت سر بزنگاه

به گزارش "ورزش سه"، او در شرایطی در میانه های نیمه نخست بازی با مس رفسنجان از ترکیب استقلال بیرون آمد و جای خود را به سیاوش یزدانی داد که درگیری با هیچ بازیکنی نداشت. در یک صحنه به دلیل کشیدگی همسترینگ نقش بر زمین شد و بلافاصله اعلام کرد که نمی تواند به بازی ادامه دهد و در نتیجه سیاوش یزدانی به ترکیب تیم اضافه شد.

ابتدای فصل ترجیح ریکاردو ساپینتو استفاده از زوج سیلوا و غلامی در قلب خط دفاعی بود؛ به خصوص که روی شروع بازیسازی از خط دفاع تاکید داشت. حتی بازی خوب محمد حسین مرادمند دربازی با فولاد هم موجب نشد این بازیکن جایگاهش در ترکیب تیم ثابت شود. با مصدومیت عارف غلامی، محمد حسین مرادمند بار دیگر به ترکیب تیم برگشت و پیش بینی می شد با بازی های خوب عارف غلامی در بازگشت دوباره به زمین کار سختی برای حضور ترکیب تیم داشته باشد اما یک اتفاق غیر قابل پیش بینی محمد حسین مرادمند را دوباره به جایگاه اول برگرداند و نظاره گر بازی های استقلال شد.

این بار البته مصدومیت موجب دوری محمد حسین مرادمند از خط دفاعی استقلال خواهد شد. او در نیمه اول و در دقایق حضور در ترکیب تیم خیلی به مسی ها مجال هنرنمایی نداد به خصوص که با سیلوا هماهنگ شده بود و بیشتر حملات مس زمانی شکل گرفت که این بازیکن از ترکیب تیم بیرون آمد. با این حال مصدومیت بخشی از فوتبال است و این بازیکن چاره ای ندارد که با سپری کردن دوران نقاهت دوباره برای بازگشت به ترکیب ثابت استقلال تلاش کند.

1786467

دیدگاه‌ها