کد خبر : 1862128 | 10 دی 1401 ساعت 15:15 | 30K بازدید | 26 دیدگاه

این یک آبروریزی در فوتبال اسپانیاست

در مورد بارسلونا حرف بزنم، زندانی می‌شوم!

رئیس سابق باشگاه اسپانیول به شدت از تعلیق محرومیت روبرت لواندوفسکی عصبانی است و گفت اگر حقایق را بگوید، شاید زندانی شود.

در مورد بارسلونا حرف بزنم، زندانی می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و به فاصله 24 ساعت تا بازی بارسلونا و اسپانیول در هفته 15 لالیگا اعلام شد که دیوان مرکزی عالی مادرید، محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی را تعلیق کرده است. محرومیتی که توسط سه نهاد فوتبالی از جمله دادگاه CAS تایید شده بود، با رای یک دادگاه غیرفوتبالی تعلیق شد که در فوتبال اسپانیا امری بی‌سابقه است. دیروز باشگاه اسپانیول در اعتراض به این حکم بیانیه داد و امروز ژوان کولِت، رئیس سابق باشگاه اسپانیول، نیز واکنشی تند و منفی نشان داد.

1763961

کولِت گفت:«نمی خواستم دربی را تماشا کنم و حالا علاقه‌ام کمتر نیز شده است. اگر در این مورد بخواهم حقایق را بگویم، ممکن است کارم به زندان ختم شود ولی باید یکسری مسائل روشن شود.»

کولِت ادامه داد:«همه گلایه داشتیم که در سیاست تصمیمات عجیبی گرفته می شود و حالا فوتبال به این وضع دچار شده است. این یک آبروریزی بزرگ در فوتبال اسپانیاست و من به یاد ندارم چنین حکمی در فوتبال صادر شده باشد. چگونه بازیکنی که اخراج شده، در بازی بعدی به میدان می رود؟ ما در کاتالونیا همیشه با شنیدن این حرف ها بزرگ شده ایم که بارسا در تاریخ بیشترین ضربه را از داوران و فدراسیون خورده ولی دوست دارم حالا نظر مدیران بارسا را بدانم. همیشه بیشترین کمک ها به باشگاه های بزرگی مثل بارسلونا شده است.»

دیدگاه‌ها