کد خبر : 1862499 | 12 دی 1401 ساعت 14:26 | 17.3K بازدید | 6 دیدگاه

رئال-کاسرنیو در روزهای بمباران شهرهای آلمان!

دسامبر 1943 و در روزهایی که متفقین شهرهای آلمان را بمباران می کردند، رئال مادرید برابر کاسرنیو به میدان رفت. تیمی که فردا حریف رئال در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری است.

رئال-کاسرنیو در روزهای بمباران شهرهای آلمان!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برابر تیم دسته چهارمی کاسرنیو به میدان خواهد رفت. تیمی از منطقه اکسترِمادورا که کهکشانی ها قبلا سابقه دو رویارویی برابر این تیم را دارند که به 80 سال قبل بر می گردد. در بحبوحه جنگ جهانی دوم بود که رئال مادرید در دو بازی دوستانه برابر کاسرنیو به میدان رفت، یک بازی را برد و در بازی بعدی به تساوی رضایت داد.

اولین بار رئال مادرید در دسامبر سال 1943 و در روزهایی که سرتیتر اخبار، بمباران شهرهای آلمان مثل هولس، برلین و لایپزیش توسط متفقین بود، رئال مادرید در دیداری دوستانه در زمین خود برابر کاسرنیو قرار گرفت و 2-0 پیروز شد. در دیداری که هر دو تیم تعویض های زیادی انجام دادند ولی جالب اینکه نشریات آن دوران نام گلزنان بازی را منتشر نکردند.

سپتامبر سال 1944 نوبت به رئال رسید تا به زمین کاسرنیو برود. رئال گل اول را زد ولی در نهایت بازی 1-1 مساوی شد. این بازی تعویض های زیادی نداشت و هر دو تیم کار را جدی گرفته بودند. در آن دوران نیز کاسرنیو تیمی در دسته های پایین فوتبال اسپانیا بود و رئال یک مدعی بزرگ برای قهرمانی لالیگا محسوب می شد. باید دید فردا رئال در سومین رویارویی خود برابر کاسرنیو چه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها