کد خبر : 1862870 | 14 دی 1401 ساعت 16:33 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

برای جام حذفی برنامه‌ریزی خاصی داریم؛

جوانان ما آینده فوتبال ایران هستند

عزت پورقاز که زننده تک گل ارزشمند تیمش درمصاف با ذوب آهن بود، در میکسدزون خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

جوانان ما آینده فوتبال ایران هستند

به گزارش "ورزش‌سه"، عزت پورقاز که زننده تک گل دیدار دو تیم هوادار و ذوب آهن در ورزشگاه دستگردی اکباتان بود در میکسدزون خبری ورزشگاه درباره نتیجه مسابقه گفت: خدا را شکر بازی را بردیم. برای پیروزی در این مسابقه هم قسم شده بودیم. شرایط تیم ما طوری بود که باید می بردیم. خدا را شکر نیم فصل را با برد تمام کردیم.

او سپس درباره شرایط چمن ورزشگاه دستگردی گفت: شرایط بد نبود. می‌شد فوتبال بازی کرد ولی خب یک قسمت هایی خراب بود و آن هم به علت بارندگی در بازی قبل بود و گل شده بود. این بازی غلتک زده بودند.

مدافع میانی باتجربه هوادار درباره اعتراض نیمکت هوادار به پنالتی در نیمه اول بیان کرد: فکر می کنم روی صحنه اوتی بود که پرتاب کردم. من دور بودم و ندیدم.

او درباره گل خودش هم که در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رسید، بیان کرد: ما روی این گل در طول هفته کار کرده بودیم و خدا را شکر می کنم که این افتخار نصیبم شد که من گل بزنم و کارمان به ثمر نشست.

عزت پوزقاز در واکنش به سوال دیگری که درباره جایگاه یازدهمی هوادار در پایان نیم فصل پرسیده شد، اینطور پاسخ داد: ما بازی های خوبی انجام دادیم. به غیر از یکی دو بازی در اکثر بازی‌ها خوب بودیم و می‌توانستیم خیلی بهتر از این نتیجه بگیریم ولی به هر حال این شرایط فوتبال است.

او سپس  درباره دیدار برابر چادرملو که در چارچوب رقابت‌های جام حذفی برگزار خواهد شد، گفت: قطعا استراتژی ما با خواسته آقای ساکت الهامی پیش می‌رود و بر این اساس تمرین می‌کنیم. خودتان می‌دانید آقای الهامی دو مرتبه قهرمان جام حذفی شده‌اند و برنامه ریزی خاصی برای این مسابقات دارد.

سوال پایانی از پورقاز بازیکن سابق تیم‌های سپاهان، استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی درباره اعتماد ساکت الهامی به جوانان بود و مدافع باتجربه هوادار به این سوال اینطور پاسخ داد: جوانان خیلی خوبی داریم. آینده‌های فوتبال مملکت هستند. آقای الهامی و کادر فنی در حال کار کردن با آنها هستند. قطعا در آینده از آنها بیشتر خواهید شنید.

دیدگاه‌ها