کد خبر : 1862905 | 14 دی 1401 ساعت 19:53 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

صادقی: خدا کند ما هم در این فوتبال به حقمان برسیم؛

گفت و گو با فرشته نجات سپاهان در سیرجان

حسا‌سترین دیدار هفته نخست دور برگشت فوتبال زنان، با پیروزی طلایی پوشان سپاهانی در برابر شهرداری سیرجان در یک دیدار خارج از خانه رقم خورد.

گفت و گو با فرشته نجات سپاهان در سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها در دیدار رفت در ورزشگاه نقش جهان در برابر تیم قدرتمند شهرداری سیرجان که تا پیش از این مسابقه در صدر جدول قرار داشتند، شکست خورده بودند، اما در این دیدار با هت‌تریک ثنا صادقی و گل دقیقه 92 او موفق شدند از سد حریف قدرتمند خود بگذرند.  به همین بهانه با این بازیکن جوان سپاهان به گفت و گو نشستیم که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید.

خانم صادقی از مسابقه حساس شما در برابر تیم سیرجانی شروع کنیم، پیروزی مهمی را به دست آوردید.
واقعیت این است که ما دیروز برای برد به زمین رفته بودیم و خدا به ما کمک کرد و بچه‌ها هم خیلی لطف داشتند، بسیار به من کمک کردند که توانستم در این مسابقه هت‌تریک کنم. در نیمة اول یک مقدار تیم ما گنگ بود و با ترس بازی می‌کردیم، اما در نیمة دوم رفتیم که کارهای تاکتیکی که سرمربی‌مان خانم ایراندوست از ما خواسته بود را به خوبی اجرا کنیم و این اتفاق هم افتاد و درواقع تیم ما فوتبال بازی کرد. به تیم خوب شهرداری سیرجان هم تبریک می‌گویم که تیم خیلی خوب و قابل احترامی است، اما این بازی، بازی‌ای بود که ما باید می‌بردیم حقمان هم برد بود چون موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم از طریق آن‌ها هم به گل برسیم. خدا کمک کرد و من توانستم در این بازی هت‌تریک کنم و از بچه‌ها هم ممنونم که به من کمک کردند.

1788142

تا اینجای فصل چهار گل زدی و در به ثمر رسیدن گل‌های بسیاری هم تاثیر داشتید.
باید بگویم که من امسال نسبت به سال‌های گذشته خیلی آماده‌تر بودم و از کادر فنی خوبِ تیم سپاهان ممنونم که تا این حد به آمادگی حال حاضر من کمک کردند.

چند روز پیش به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شدی اما نرفتی، در این خصوص هم توضیح می‌دهی؟
در رابطه با تیم ملی باید بگویم که در اردوی قبلی آن که حدود 3 هفته پیش بود دعوت شدم، اما متأسفانه باشگاه به خاطر حساسیت بازی‌ای که با تیم ملوان بندر انزلی داشتیم اجازه حضور در اردو را ندادند و به فدراسیون نامه زدند و اعلام کردند که این اردو نمی‌توانیم بازیکنان‌مان را در اختیار شما قرار بدهیم و اگر در اردوهای بعدی دعوت شوند حضور پیدا خواهند کرد. انشاءالله خدا کمک کند و ما هم به این حق‌مان در فوتبال برسیم.

گفتنی است که در حال حاضر خاتون بم با 28 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال زنان قرار دارد و سپس شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب با 25 و 24 امتیاز در رتبه دوم و سوم جدول قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها