کد خبر : 1863291 | 16 دی 1401 ساعت 23:15 | 42.8K بازدید | 24 دیدگاه

هدف گران‌قیمت بعدی النصر: ادن هازارد

جدیدترین اخبار از عربستان حاکی است باشگاه النصر بعد از جذب کریستیانو رونالدو حالا یک خرید بزرگ دیگر را هدف گرفته است: ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید.

هدف گران‌قیمت بعدی النصر: ادن هازارد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر عربستان این روزها به یکی از خبرسازترین باشگاه‌های دنیا تبدیل شده است. علت البته روشن است. النصر در روزهای گذشته با گران‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال کریستیانو رونالدو را به ریاض برد و با امضای قراردادی دو سال و نیمه متعهد شد به او در هر سال 200 میلیون یورو دستمزد پرداخت کند.

1788809

گزارش‌ها از عربستان حاکی است النصر تنها به خرید رونالدو راضی نیست و به دنبال اضافه کردن چند بازیکن نامدار و البته گران‌قیمت دیگر به تیم خود است. گفته می‌شود هدف بعدی النصر ادن هازارد از رئال مادرید است.

هازارد 32ساله در سال 2019 با سر و صدای زیاد و با قراردادی 115 میلیون یورویی چلسی را ترک کرد و به رئال پیوست ولی دوران حضور او در پایتخت اسپانیا به هیچ وجه آنطور که انتظار داشت پیش نرفت. هازارد تا امروز برای رئال تنها 73 بازی انجام داده و هفت گل به ثمر رسانده است.

عدم آمادگی بدنی و مصدومیت‌های متعدد از مهمترین عوامل افول هازارد در سانتیاگو برنابئو بوده است. قرارداد هازارد با رئال در سال 2024 به پایان می‌رسد و حالا که او دیگر مورد توجه هیچکس در باشگاه اسپانیایی نیست احتمال اینکه مدیران رئال تمایل زیادی به فروش او داشته باشند بالا است.

1788884

اگر النصر بر اساس گزارش‌ها به سراغ رئال مادرید رفته و پیشنهادی قابل توجه ارائه بدهد لوس بلانکوس برای واگذاری هازارد در تابستان 2023 مشتاق خواهد بود. در این صورت هازارد دومین رئالی‌ای خواهد بود که راهی مرسول پارک می‌شود. کریستیانو رونالدو با اینکه به عنوان بازیکن آزاد به النصر پیوست و پیش از آن هم بازیکن منچستریونایتد بود ولی نام او همواره با رئال مادرید به یاد آورده می‌شود و می‌توان او را یک رئالی دانست.

دیدگاه‌ها