کد خبر : 1863435 | 17 دی 1401 ساعت 17:20 | 32.7K بازدید | 19 دیدگاه

رسمی: پدیده جوان ساحل عاج به چلسی پیوست

باشگاه چلسی اعلام کرد داوید داترو فوفانا، مهاجم جوان ساحل عاجی باشگاه مولده نروژ را با قراردادی شش‌ساله به خدمت گرفته است.

رسمی: پدیده جوان ساحل عاج به چلسی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، داوید داترو فوفانا مهاجمی است 20ساله و اهل ساحل عاج، که فصل گذشته در لیگ فوتبال نروژ درخشان ظاهر شد و نام خود را به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال اروپا مطرح کرد.

باشگاه چلسی امروز رسما اعلام کرد که داوید فوفانا را با امضای قراردادی تا سال 2029 به خدمت گرفته است. چلسی همچنین از این گزینه برخوردار است که در پایان مهلت قرارداد او یک سال دیگر هم مهاجم ساحل عاجی را در خدمت داشته باشد.

1789104

فوفانا در مراسم امضای قراردادش با چلسی گفت: "سلام به هواداران عزیز، من اینجا هستم. از اینکه به باشگاه رویاهایم پیوستم خیلی خوشحالم. به زودی در زمین می‌بینمتان."

فوفانا برای تیم نروژی مولده 65 بازی انجام داده و 34 گل به ثمر رساند. او در کشورش ساحل عاج در آکادمی فوتبال دیالو پرورش یافت و از سال 2021 به نروژ رفت و پیراهن مولده را به تن کرد. داوید فوفانا اخیرا اولین بازی ملی خود با پیراهن ساحل عاج را هم انجام داده است.

این مهاجم جوان ساحل عاجی از طرف چلسی به عنوان بازیکنی سریع، باتکنیک و با آمادگی بدنی بالا توصیف شده است. چلسی می‌گوید او علاوه بر شم گلزنی بالا، فوتبالیستی است که به خوبی می‌تواند توپ را حفظ کند و در زمانی که تیم تحت فشار قرار دارد در حفظ مالکیت توپ نقش بازی کند.

1789105

دیدگاه‌ها