کد خبر : 1863655 | 18 دی 1401 ساعت 21:17 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

نتایج عجیب یاران حسینی و کریمی در ترکیه

کایسری اسپور در حضور یکی از دو بازیکن ایرانی خود چهارمین شکست پیاپی در سوپر لیگ را متحمل شد.

نتایج عجیب یاران حسینی و کریمی در ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هفدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که سید مجید حسینی و علی کریمی را برای نخستین بار در این فصل به‌طور همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم اِریامان مقابل تیم رده شانزدهمی آنکاراگوچو قرار گرفت.

یاران حسینی و کریمی که پس از ۶ مسابقه شکست‌ناپذیری و کسب دو مساوی و چهار پیروزی، طی سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه نمایش دور از انتظاری ارائه کرده و سه باخت پیاپی داشتند، امروز هم نتوانستند برابر تیم پایین جدولی آنکاراگوچو نتیجه بگیرند و در این دیدار خارج از خانه شکست خوردند.

1789490

تیم فوتبال کایسری اسپور با وجود اینکه با گل دقیقه ۱۵ میگوئل کاردوسو پیش افتاد، در نهایت با نتیجه دو بر یک مقابل آنکاراگوچو شکست خورد تا ۲۳ امتیازی و در جایگاه هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه بماند.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور پس از حضور ثابت در دیدار اخیرشان مقابل کاراگومروک، در مسابقه امروز برابر آنکاراگوچو از دقیقه ۷۴ به زمین رفت و دهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.

سید مجید حسینی، دیگر ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور که پس از دو مسابقه غیبت در دیدار اخیرشان مقابل کاراگومروک به ترکیب رسیده و یک نیمه در زمین بود، امروز برابر آنکاراگوچو برای نخستین بار در این فصل تا پایان روی نیمکت نشست و فرصت بازی به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها