کد خبر : 1863938 | 20 دی 1401 ساعت 13:55 | 5.6K بازدید | 3 دیدگاه

لوئیس همیلتون در پروژه مالکیت جدید یونایتد

لوئیس همیلتون، اسطوره فرمول یک، احتمالا بخشی از پیشنهاد هنگفت برای خرید مالکیت باشگاه منچستریونایتد باشد.

لوئیس همیلتون در پروژه مالکیت جدید یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، خانواده گلیزر پس از مدت‌ها درگیری و اعتراض مداوم هواداران یونایتد بالاخره تصمیم به فروش این باشگاه گرفتند و این موضوع گمانه‌زنی‌های بسیاری را درباره مالکان بعدی این باشگاه به همراه داشته است.
فهرست افراد و شرکت‌هایی که علاقه زیادی به خرید این باشگاه پر طرفدار دارند بسیار بلند بالاست و نام برندهای بزرگی چون اپل و آمازون نیز در این میان به چشم می‌خورد.
یکی از افرادی که در این مدت بارها نامش به عنوان یکی از خریداران احتمالی در رسانه‌ها مطرح شده، سر جیم راتکلیف است. این مرد 70 ساله یکی از هواداران این باشگاه به حساب می‌‌آید و پیش از این علنا علاقه‌اش به خرید یونایتد را نیز ابراز کرده بود.
روزنامه میرر مدعی شده که فروش مالکیت یونایتد ممکن است خیلی زود رخ دهد و اگر راتکلیف پیشنهادی رسمی برای خرید این باشگاه ارائه کند، همیلتون هم جزئی از این پیشنهاد خواهد بود.
این دو نفر همکدیگر را به خوبی می‌شناسند چرا که شرکت راتکلیف یکی از حامیان مالی اصلی تیم مرسدس است. راتکلیف همچنین یکی از شرکای اصلی این تیم در کنار گروه دیلمر و توتو ولف نیز هست.
او سال گذشته نیز پیشنهادی را برای خرید چلسی ارائه کرده بود که در نهایت به نتیجه نرسید و همیلتون در این پیشنهاد نیز او را همراهی می‌کرد و با توجه به علاقه‌اش به باشگاه منچستریونایتد به احتمال بسیار زیاد این بار نیز از اعضای کنسرسیوم در نظر گرفته شده برای ارائه پیشنهاد به خانواده گلیزر خواهد بود.

دیدگاه‌ها