کد خبر : 1863988 | 20 دی 1401 ساعت 18:11 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

مس‌ شهربابک، حریف دست‌وپاگیر هم‌استانی

برد دشوار گل گهر در قلعه تایم!

گل گهری‌ها با گل ثانیه‌های پایانی مدافع خود به برد ارزشمندی در جام حذفی رسیدند.

برد دشوار گل گهر در قلعه تایم!

به گزارش “ورزش سه” گل‌ گهر سیرجان، که در اولین مسابقه خود در جام حذفی مقابل تیم دسته اولی و هم‌استانی، یعنی مس شهر بابک، قرار گرفته بود، توانست به برد ارزشمند در ثانیه‌های پایانی دست پیدا کند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که سعی داشتند این بازی را با اختلاف خوب و با موفقیت پشت سر بگذارند، در همان نیمه اول به گل رسیدند. امیر شهیم، مهاجم جوان سیرجانی‌ها در دقیقه ۳۶ به سمت راست محوطه جریمه نفوذ کرد و با شوت محکم، تور دروازه مسلم حق‌شناس را به لرزه درآورد تا گل گهر برنده به رختکن برود.

1790073

با شروع نیمه دوم باز هم نبض میدان دست شاگردان امیر قلعه‌نویی بود و می‌توانستند به گل‌های دیگری برسند، اما با بدشانسی آن‌ها را از دست دادند.

اما درحالی‌که همه منتظر اتمام مسابقه بودند، در ثانیه‌های پایانی یک ضربه آزاد برای مس، پشت محوطه جریمه گل‌ گهر به دست آمد و حمدالله ابدام با شوتی استثنایی کار را به تساوی کشاند تا وقت‌های اضافه تعیین‌کننده برنده میدان باشد.

1790074

در ادامه، وقت‌های اضافه بدون ایجاد موقعیتی خاص ادامه یافت و عوامل دو تیم خود را آماده دیدن ضربات پنالتی کردند، اما این گل‌گهر بود که زهرش را درست مثل حریف در ثانیه پایانی ریخت. مسیح زاهدی، مدافع میزبان در دقیقه ۱۲۰ با ضربه سر دروازه مس را باز کرد تا شاگردان قلعه‌نویی به برد مهمی برسند و یکی از تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی باشند.

1790071

دیدگاه‌ها