کد خبر : 1863992 | 20 دی 1401 ساعت 18:21 | 4.1K بازدید | 3 دیدگاه

کاری که حسینی و پیکان می‌کنند شایسته تقدیر است

پورموسوی: تمرکزمان روی صعود است، نه جام حذفی

سرمربی استقلال خوزستان در آستانه دیدار مقابل پیکان از انگیزه شاگردانش برای نمایشی موفق در این جدال خبر داد.

پورموسوی: تمرکزمان روی صعود است، نه جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی استقلال خوزستان مدعی است تمرکز این تیم روی رقابت‌های لیگ آزادگان و صعود از آن خواهد بود و به همین منظور جام حذفی را علی‌رغم احترامی که برای رقبا قائل خواهند بود، جدی نمی‌گیرند.

سیروس پورموسوی در آستانه دیدار با پیکان گفت: «با تیمی فوق‌العاده رقابت خواهیم داشت. پیکان طی دیدارهای اخیر قدرت و انگیزه خود را مقابل تیم‌های مدعی جدول در لیگ برتر به نمایش گذاشته و این نشان از برنامه‌ریزی ویژه‌ای است که سال‌هاست جای آن در فوتبال ما خالی‌ است.»

وی ادامه داد: «جا دارد به آقای حسینی به عنوان سرمربی این تیم و مدیران پیکان بابت اعتماد به برنامه‌ریزی کادر فنی‌شان تبریک بگویم. بنده سال‌ها در رده‌های پایه کار کرده‌ام و اکنون نیز خوشحالم که بازیکنان زیادی از آن رده فرصت حضور در سطح اول فوتبال را به دست آورده‌اند. باید به این بازیکنان اعتماد کرد و کاری که اکنون پیکان انجام می‌دهد شایسته تقدیر و قدردانی خواهد بود.»

پورموسوی درباره جدال با این تیم گفت: «استقلال خوزستان روی لیگ دسته اول تمرکز کرده و جام حذفی و رقابت با پیکان یک بازی بزرگ و ویژه از حیث تدارکاتی و سنجش شرایط برای ما محسوب خواهد شد. خواسته بزرگ هواداران خوزستانی بازگشت قهرمان اسبق لیگ برتر به این رقابت‌هاست و تمرکز ما روی این موضوع خواهد بود. به همین منظور، در این بازی بیشتر به بازیکنانی که در طول نیم فصل فرصت عرض اندام نداشته‌اند فرصت خواهیم داد و آن‌ها باید انگیزه و پتانسیل خود را در این رقابت بزرگ به نمایش بگذارند تا اعتماد ما به آن‌ها در ادامه فصل بیشتر شود.»

دیدگاه‌ها