کد خبر : 1864005 | 20 دی 1401 ساعت 18:52 | 18.3K بازدید | 21 دیدگاه

سرمربی اسپانیایی الشباب

بعد از رونالدو، راموس هم می‌تواند به عربستان بیاید

ویسنته مورنو، سرمربی اسپانیایی الشباب عربستان، می‌گوید انتقال رونالدو به النصر نشان داد عربستانی‌ها می‌توانند هر بازیکنی را به خدمت بگیرند.

بعد از رونالدو، راموس هم می‌تواند به عربستان بیاید

به گزارش "ورزش سه"، ویسنته مورنو، سرمربی اسپانیایی، تابستان گذشته در کشورش پیشنهادهایی برای کار دریافت کرد که از تیم‌های حاضر در لالیگا نبود. به همین خاطر، او وقتی پیشنهاد باشگاه الشباب عربستان را دریافت کرد، تصمیم گرفت راهی این کشور شود و هدایت تیمی در لیگ حرفه‌ای عربستان را تجربه کند.

مورنو امروز در مصاحبه‌ای با مارکا شرکت و درباره تاثیر انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر و احتمال انتقال چند بازیکن بزرگ دیگر از جمله سرخیو راموس به این لیگ گفتگو کرد.

1790112

تاثیر انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان چیست؟
من هر روز با سؤال‌های مشابهی روبرو می‌شوم. به نظرم این برای همه کسانی که در لیگ این کشور کار می‌کنند اتفاق خوبی است. دقیقا به خاطر تاثیری که کریستیانو دارد. اسم رونالدو آنقدر بزرگ است که حضورش در هر تیم و هر لیگ و هر کشوری تاثیرگذار خواهد بود.

در روز معارفه کریستیانو، دیدید که دنیا چطور مراسم او را نگاه می‌کرد. حضور او باعث می‌شود النصر و کل لیگ عربستان در دنیای فوتبال دیده شود و این به نفع همه ماست.

از نظر فوتبالی چطور؟
کریستیانو همچنان در سطح بالایی بازی می‌کند و تازه از جام جهانی آمده است. کریستیانو از لیگ برتر انگلیس به النصر آمده، هر چند در ماه‌های آخر تجربه خوبی در انگلیس نداشت. ولی همه می‌دانیم او تا چه حد اهل رقابت است و برای رقابت کردن به اینجا آمده است. کریستیانو برای پیروزی و قهرمانی آمده و البته باید با این لیگ و این فرهنگ سازگار شود.

نظرت درباره انتقال سرخیو راموس به لیگ عربستان؟
این لیگ ظرفیتش را دارد. ما قبلا هم دیده‌ایم. انتقال کریستیانو نشان داد همه‌چیز ممکن است. اینجا علاوه بر باشگاه‌ها، دولت هم نقش دارد و از باشگاه‌ها حمایت می‌کند. وقتی می‌خواهند بازیکنی در این سطح را جذب کنند، دولت از نظر مالی حمایت می‌کند. آن‌ها می‌دانند این راهی است برای اینکه خودشان را به دنیای فوتبال نشان بدهند.

1787329

دیدگاه‌ها