کد خبر : 1864027 | 20 دی 1401 ساعت 20:13 | 24.4K بازدید | 3 دیدگاه

اشکان دژاگه؛ همان چیزی که نکو می‌خواهد

ستاره بین‌المللی فولاد روی دور درخشش(عکس)

اشکان دژاگه این روزها به بهترین شکل ممکن وظایف مدنظر همبازی قدیمی خودش در تیم ملی و العربی قطر را انجام می‌دهد.

ستاره بین‌المللی فولاد روی دور درخشش(عکس)

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز در نخستین بازی خود در جام حذفی، خوشه طلایی ساوه را از پیش رو برداشت.

این پیروزی در شرایطی رخ داد که فولاد با وجود جذب بازیکنان شاخص و نامی در ابتدای فصل، بخت زیادی برای قهرمانی در لیگ ندارد و عمده تمرکز خود را روی رقابت‌های آسیایی و البته جام حذفی گذاشته‌است. جایی که پیش تر با جواد نکونام به قهرمانی در آن دست یافته‌است.

اما در حالی که قرمزهای اهواز در نیمه نخست بازی موفق به گشودن دروازه رقیب دسته یکی خود نشده بودند و کادر فنی این تیم بیم سخت شدن کار در دقایق پایانی را داشت، اشکان دژاگه، ستاره باتجربه تیم فولاد بار دیگر با ارسال‌های تماشایی خود، زمینه‌ساز گل نخست فولاد شد.

1790145

اشکان که در بازی فولاد مقابل آلومینیوم در لیگ برتر هم با ارسال مواج خود روی دروازه پورحمیدی، فرصت گلزنی ایده‌آلی نصیب احمد عبدالله‌زاده کرد، با سانتر دقیق خود از روی نقطه کرنر، گل نخست تیمش توسط محمدامین حزباوی را پایه‌گذاری کرد.

اشکان که در ابتدای فصل با انتقال ناگهانی خود به فولاد، توجه بسیاری را به خود و فولاد جذب کرده بود، حالا کاملا در نقشی که نکونام از او به عنوان یک بازیکن باکیفیت و باسابقه انتظار دارد، فرو رفته و این روزها برای تیم فولاد بزرگی می‌کند.

موضوعی که بدون شک امیدواری نکونام به ادامه فصل را زیاد می‌کند و از طرف دیگر، بار دیگر اشکان را به تراز یک ستاره در فوتبال ایران می‌رساند.

دیدگاه‌ها