کد خبر : 1864031 | 20 دی 1401 ساعت 20:23 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

مسیح مهره خوشبختی گل‌گهر در دقیقه 123

در حالی که آبی‌پوشان سیرجانی به شدت برای کسب پیروزی برابر مس شهربابک به دردسر افتاده بودند، زاهدی به داد تیمش رسید.

مسیح مهره خوشبختی گل‌گهر در دقیقه 123

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان امیر قلعه‌نویی در این مسابقه با توجه به استفاده از امتیاز میزبانی تسلط خوبی در مقابل رقیب همسایه خود داشتند و در شرایطی که مهاجمان این تیم فرصت‌های زیادی را از دست دادند با فرصت طلبی امیر شهیم در آستانه کسب پیروزی بی دردسری بودند که به یکباره یک ضربه ایستگاهی که در دقیقه 95 و 30 ثانیه مانده به وقت‌های اضافی توسط حمدالله ابدام به تور دروازه گل‌گهر چسبید همه چیز را بار دیگر به حالت تساوی کشاند.
پس از این گل بازی به وقت‌های اضافی رفت و شاگردان وحید رضایی که دست به کار بزرگی زده بودند سعی کردند با ارائه یک نمایش تدافعی بازی را به ضربات پنالتی بکشانند؛ هدفی که فقط چند ثانیه تا رسیدن به آن فاصله داشتند، ولی یک ارسال کرنر دقیق از نوید عاشوی و حضور به موقع مسیح زاهدی روی تیرک اول، بار دیگر اوضاع را به سود تیم میزبان تغییر داد و این مدافع پیش تاخته موفق به ثبت گل دوم و پیروزی تیمش در دقیقه 123 شد.
مسیح زاهدی در ابتدای فصل جزو مهره‌های ثابت گل‌گهر نبود، ولی پس از مصدومیت مهران گلزاری و بیرون ماندنش از ترکیب اصلی این مدافع رفته رفته خودش را به ترکیب اصلی رساند و در 14 مسابقه لیگ برتر 8 مسابقه را از ابتدا بازی کرده است. او حالا با این گل اعتماد امیر قلعه‌نویی را به خودش بیشتر کرده و در آینده وضعیت بهتری در تیم پیدا خواهد کرد.

1790154
1790152
1790153

 

دیدگاه‌ها