کد خبر : 1864057 | 21 دی 1401 ساعت 00:02 | 27.5K بازدید | 17 دیدگاه

هیچ برنامه ای برای جام حذفی نداریم

مربی سایپا: به احترام فوتبال با سپاهان بازی می‌کنیم

مربی سایپا تاکید کرد که تیمش به بازی فردا مقابل سپاهان به چشم یک دیدار دوستانه نگاه می کند.

مربی سایپا: به احترام فوتبال با سپاهان بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، محمود فکری به دلیل حضور در جلسه کمیته فنی باشگاه سایپا موفق به حضور در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان نشد تا مهدی حسینی نسب به جای او پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

حسینی نسب در مورد رویارویی با سپاهان گفت: بازی فردا شرایط خاص خودش را دارد. سپاهان یکی از بهترین تیم های ایران و حتی آسیاست. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد. شکل و سازمان سپاهان بسیار خوب و قوی است. قبلا هم که در اصفهان بودم شناخت کاملی از این تیم دارم.

او با تاکید به این که جام حذفی، هدف ساپیان نیست افزود: جام حذفی، هدف ما نیست ولی به خاطر احترامی که به فوتبال و جام حذفی داشتیم در این بازی شرکت می کنیم. ما در یک لیگ به دنبال تلاش برای صعود به لیگ برتر هستیم و اینجا صرفا به احترام فوتبال هستیم.

مربی سایپا با تایید غیبت بازیکنان اصلی تیمش مقابل سپاهان گفت: بازیکنان جوانی را به اصفهان آوردیم و بازیکنانی که بیشتر در لیگ برتر درگیر بودند به تشخیص آقای فکری استراحت می کنند تا در لیگ یک با تمام قوا بازی کنند. بازیکنان جوان ما هم انگیزه بالایی دارند و بازی ساده ای برای سپاهان نخواهد بود.

حسینی نسب در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان در بازی فردا می توانند عملکرد خوب دفاعی لیگ یک را تکرار کنند گفت: بازیکنانی که در خط دفاعی بودند کمتر هستند ولی من اعتقادی به تیم دوم یا سوم ندارم. وقتی یک تیم هستیم، همه باهم هستیم. نمی توانیم بگوییم این بازیکن نفر اول و دیگری نفر دوم است. در این بازی هم بازیکنانی بازی می کنند که کمتر فرصت حضور در میدان داشتند. ما در خط دفاعی علاوه بر بازیکنان باتجربه، عملکرد تیمی خوبی داشتیم که باعث شده گل های کمی بخوریم.

آیا این تصمیم (استفاده از تیم دوم) ربطی به حذف شمس آذر – رقیب مستقیم صعود سایپا در لیگ یک - داشته است، وی در پاسخ گفت: ما اصلا برنامه ای برای جام حذفی نداشتیم. با همفکری که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این بازی می تواند یک بازی تدارکاتی هم برای بازیکنانی باشد که خود را نشان دهند و متوجه شویم که شاید ما اشتباه کردیم که از آنها کمتر استفاده کردیم.

دیدگاه‌ها