کد خبر : 1864160 | 21 دی 1401 ساعت 15:24 | 12.8K بازدید | 9 دیدگاه

مظاهری در هیچ مسابقه‌ای فرصت ندارد!

سپاهان با چند ورودی جدید در جام حذفی

نفرات آغاز کننده بازی برای سپاهان در دیدار با سایپا معرفی شدند.

سپاهان با چند ورودی جدید در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است و اکنون در جایگاه دوم جدول قرار گرفته، از دقایقی دیگر نخستین بازی خود در رقابت‌های جام حذفی را برابر تیم دسته یکی سایپا برگزار می‌کند.

سپاهان در شرایطی از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان یکی از دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی را مقابل سایپا برگزار می‌کند که ژوزه مورایس تصمیم گرفته نیما میرزازاد را در خط دروازه جانشین سید پیام نیازمند کند و محمدرشید مظاهری همچنان دور از جمع نفرات اصلی این تیم است.

علاوه بر میرزازاد که در ترکیب سپاهان قرار گرفته، محمد قربانی و یاسین سلمانی هم که در این فصل کمتر استفاده شده‌اند، در جمع ۱۱ بازیکن اصلی طلایی پوشان برابر سایپا قرار گرفته‌اند و آلویس کامسوبا نیز جانشین فرشاد احمدزاده شده است.

رناتو داسیلویرا، مدافع میانی سپاهان نیز که در دیدارهای گذشته این تیم جای خود را به نیلسون جونیور داده بود، امروز دوباره در کنار دانشگر برابر سایپا به میدان می‌رود.

ترکیب سپاهان در دیدار جام حذفی مقابل سایپا به صورت زیر است:

نیما میرزازاد، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، محمد قربانی، یاسین سلمانی، محمد علی‌نژاد، آلویس کامسوبا و شهریار مغانلو

دیدگاه‌ها