کد خبر : 1864162 | 21 دی 1401 ساعت 15:26 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

داوود فنایی دوباره در قاب دوربین (عکس)

جواد محمدی بعد از گلزنی مقابل چادرملو به سمت نیمکت تیم‌شان رفت و داوود فنایی را در آغوش گرفت.

داوود فنایی دوباره در قاب دوربین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته هوادار تهران موفق شد با یک گل چادرملو اردکان را شکست دهد و از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی عبور کند. تک گل هوادار را محمدجواد محمدی روی ارسال محمد چهارمحالی به ثمر رساند. محمدی پس از این گل به سمت نیمکت تیم‌شان دوید و اعضای کادرفنی را در آغوش گرفت.

جلوتر از همه نیمکت نشینان، داوود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های هوادار حضور داشت و محمدی ابتدا شادی خود را با گلر و مربی اسبق پرسپولیس تقسیم کرد.

داوود فنایی که روزهای پرفراز و نشیبی را از فینال آسیا گرفته تا نایب قهرمانی در لیگ و تحمل انتقادات زیاد با پرسپولیس پشت سر گذاشته بود در این فصل روزهای آرامی را با هوادار پشت سر می‌گذارد. این مربی زیاد اهل مصاحبه نیست اما می‌تواند خاطره‌های جالبی از دوران حضورش در پرسپولیس، جدایی از این تیم و کار در هوادار داشته باشد.

مربی گلرهای هوادار، علی‌رغم اینکه مهرداد طهماسبی و میلاد فراهانی دو گلر با تجربه این تیم هستند، در این فصل محمدرضا خالد آبادی ۲۱ ساله را آماده حضور در چارچوب دروازه کرد و این گلر جوان در ۴ بازی اخیر هوادار ۳ کلین شیت داشته تا داوود فنایی روزهای خوبی را سپری کند‌.

1790393

دیدگاه‌ها