کد خبر : 1864179 | 21 دی 1401 ساعت 16:40 | 13.5K بازدید | 5 دیدگاه

تا پایان قرارداد به پیکان متعهدم

سامان فلاح: پیشنهادات تمرکزم را برهم می‌زند!

ملی‌پوش جوان پیکان امیدوار است در جام های جهانی بعدی غیبتش در قطر را جبران کند.

سامان فلاح: پیشنهادات تمرکزم را برهم می‌زند!

به گزارش "ورزش سه" سامان فلاح، مدافع ملی پوش تیم پیکان پس از پیروزی دشوار این تیم برابر استقلال خوزستان در جام حذفی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی این تورنمنت، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فلاح در ابتدا در مورد این پیروزی گفت:" خداراشکر توانستیم اولین گام را با موفقیت برداریم. جام حذفی همان طوری که دیروز مشاهده کردید، بازی های سختی است. امروز هم بازی سختی مقابل اس خوزستان داشتیم که خداراشکر تمیروف هم گل زد و از زیر فشار خارج شد.

او در مورد فصل نقل و انتقالات گفت:" من که به شخصه خبری از پیشنهاد ندارم. اگر هم خبری باشد باشگاه می‌داند چون من تا دو سال دیگر با پیکان قرارداد دارم و به این قرارداد پایبندم. تمام توانم را برای باشگاه می گذارم و هر تصمیمی بگیرند، تابع هستم.

فلاح در مورد از دست دادن جام جهانی به خاطر عدم حضور در تیم بزرگ گفت:" این طور نبود برای مثال جام جهانی قبلی آقای خانزاده رفته بود. حالا نظر این بود نفرات دیگر اعزام شوند. پیشنهادها تمرکز بازیکن را خیلی به هم می زند. این باعث می شود بازیکن از روند صعودی دور باشد. من تا وقتی در پیکان هستم تمام توانم را می گذارم."

فلاح در مورد دلیل خط خوردنش از تیم ملی برای جام جهانی گفت:" من دفعه قبل هم که مصاحبه کردم گفتم، مربیگری سلیقه ای است و حتما نظر ایشان روی من نبوده است. حالا من جوانم و امیدوارم به جام جهانی های بعدی و بازی های ملی بعدی."

دیدگاه‌ها