کد خبر : 1864181 | 21 دی 1401 ساعت 16:47 | 2.1K بازدید | 1 دیدگاه

با حمایت مجموعه به دنبال صعود خواهیم بود

پورموسوی: تمرکز استقلال خوزستان روی لیگ است

استقلال خوزستان با گل ثانیه پایانی برابر پیکان شکست خورد و از دور جام حذفی کنار رفت.

پورموسوی: تمرکز استقلال خوزستان روی لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی همانطور که وعده داده بود در دیدار جام حذفی بیشتر به نفرات جوان تیمش میدان داد و در نهایت نیز در یک بازی پایاپای با گل ثانیه پایانی حریف از این رقابت کنار رفت.

پورموسوی با تبریک به تیم حریف گفت: هدف ما از برگزاری این بازی آماده سازی و تدارک تیم خودمان بود. با احترامی که برای پیکان قائل هستم، تا دقیقه 70 نفرات اصلی ما بازی کردند. در نیمه اول موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما در دقیقه 70 فضایی درست کردیم تا بازیکنان آینده دار خودمان را به میدان بفرستیم.

وی ادامه داد: 4 بازیکن 19 ساله را به میدان فرستادیم و به دنبال برنامه ریزی برای آینده باشگاه هستیم.

پورموسوی درباره اینکه آیا برنامه ریزی برای ادامه حضور در جام حذفی نداشتند، گفت: طی صحبتی که با مدیران محترم باشگاه داشتیم، قرار بر این شد که اجازه بدهیم تمرکز تیم روی مسابقات حساس لیگ باشد. با توجه به فشردگی مسابقات و توان بازیکنان نیاز داشتیم که تمرکزمان روی لیگ یک باشد و هدفی برای مسابقات حذفی نداشتیم.

وی درباره امیدواری اش برای موفقیت در لیگ آزادگان گفت: نوع فوتبال و عملکردی که در لیگ یک و تا اینجای مسابقات داشتیم با نتایجی که کسب کردیم هم خوانی نداشته است. دو برد خوب طی دو هفته اخیر داشته ایم و امیدوارم در ادامه مسابقات با کسب نتایج مناسب به نتیجه مطلوب دست یابیم. بازی‌هایی از دست دادیم و در ابتدای مسابقات مشکلاتی از بابت ناهماهنگی بین بازیکنان و همچنین نبود زمین مسابقه شرایط را سخت کرده بود. خوشبختانه با تلاش مجموعه استقلال خوزستان اکنون استادیوم خوبی در اختیار داریم و امیدوارم به نتیجه لازم برسیم.

پورموسوی درباره داوری دیدار با پیکان نیز گفت: داوری بد نبود اما به نظرم یک پنالتی ما در این بازی نادیده گرفته شد و در چند صحنه هم روی اوت‌ها تصمیم درستی نداشتند. من در صحنه که بحث هم شکل گرفت به کمک داور گفتم که قبل از پرتاب سوت زد اما توپ را در ادامه به تیم حریف داد که اشتباه بود.

نویسنده: حمید ابراهیمی

دیدگاه‌ها