کد خبر : 1864184 | 21 دی 1401 ساعت 16:53 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

بازی‌های جام حذفی سخت است

حسینی: تمیروف نباید وارد حواشی شود

سرمربی پیکان می گوید که نیمه دوم در اختیار ما بود و ثانیه های آخر به گل رسیدیم.

حسینی: تمیروف نباید وارد حواشی شود

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی پیکان پس از پیروزی برابر استقلال خوزستان گفت: بازی‌های جام حذفی، دیدارهای سختی است. بخصوص مقابل تیم های رده‌های پایین که با انگیزه زیادی در زمین مسابقه حاضر می‌شوند. تیم حریف نیز تیم خوبی بود و سازماندهی خوبی هم داشت. آنها در نیمه اول روی ضدحملات سریع یکی دو موقعیت ایجاد و ما را اذیت کردند.

وی ادامه داد: می‌دانستیم در نیمه دوم با توجه به شرایط بهتر جسمانی بازیکنان‌مان سوار بازی می‌شویم. در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و خوشبختانه در ثانیه‌های آخر توانستیم گل بزنیم و از این بازی سخت با پیروزی خارج شویم.

سرمربی پیکان درخصوص گلزنی شرزود تمیروف نیز گفت: با توجه به سن و سال تمیروف و رقم قراردادش، به نظر من او بازیکن خوبی است و باید سعی کند وارد حاشیه نشود. به نظر من بیش از حد به این بازیکن حساس شده اند. قیمت قراردادش نیز قیمت همین بازیکن است. به هر شکل دو فوروارد ما امروز آمدند و کار ترکیبی خوبی انجام دادند.

حسینی درباره حواشی کنار زمین توضیح داد: یک مقدار شلوغ شد و به داور گفتم اگر قرار است سروصدا روی داوری‌اش تاثیر می گذارد، ما هم می‌توانیم سروصدا کنیم. اتفاق خاصی نبود و اعضای نیمکت آنها نیز چند سال است همدیگر را می شناسیم.

وی درباره اینکه زمین انقلاب کرج برای پیکان خوش‌یمن است، خاطرنشان کرد: بحث خوش‌یمنی نیست. ابعاد این زمین قانونی است. زمین پاس قوامین کوچک است. کیفیت زمین انقلاب کرج خوب است و از مسئولان این ورزشگاه خواهش می‌کنم زمین را خوب نگه دارند.

دیدگاه‌ها