کد خبر : 1864215 | 21 دی 1401 ساعت 18:31 | 34.5K بازدید | 3 دیدگاه

کل بودجه باشگاهم اندازه دو بازیکن لیگ برتری است

رضایی: با من درست صحبت کنید!

سرمربی مس شهربابک که تیمش در ثانیه پایانی برابر گل گهر شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت، انتقاداتی نسبت به شرایط این بازی دارد.

رضایی: با من درست صحبت کنید!

به گزارش "ورزش سه"، وحید رضایی درباره شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان در وقت اضافه گفت: بازی خوب و فوق العاده ای داشتیم. بابت تیم خوبی که آقای قلعه نویی دارند و نمایشی که داشتند باید به ایشان تبریک بگویم. آقای قلعه نویی، دایی و گل محمدی از اسطوره‌های قابل احترام فوتبال ما محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: بازی را خوب و جسورانه شروع کردیم. مثل بازی های خوبی که در لیگ یک هم دنبال کرده بودیم. متاسفانه وقتی داور جوانی برای این بازی انتخاب می‌کنند باعث می‌شود تا صحنه مشکوک به پنالتی نادیده گرفته شود. خودم نزدیک به صحنه بودم. بازیکنان من بازی آبرومندی به نمایش گذاشتند. ما مس شهربابک هستیم و سه سال است به فوتبال آمدیم و دو سال است که در لیگ یک جزو مدعیان هستیم.

سرمربی مس شهربابک در ادامه از مدیران مجموعه خواستار حمایت از این تیم شد: تنها خواهش من این است که مجموعه مس از ما هم حمایت کنند و فکر کنم بچه سر راهی مس شدیم و آنطور که باید از ما حمایت نمی شود. کل بودجه باشگاه ما اندازه دو بازیکن مجموعه مس در لیگ برتر است. ما نباید به مشکل بخوریم و باید سعی کنیم این تیم شخصیت خودش را به نمایش بگذارد و حرف هایی که برای گفتن دارد مطرح کند.

وی درباره بحث های شکل گرفته در جریان بازی با گل گهر سیرجان گفت: آقای قلعه نویی برای ما قابل احترام هستند و سرمربی بنده نیز بودند. بزرگ فوتبال ایران هستند و وظیفه ما است که به ایشان احترام بگذارند. اطرافیان ایشان باید بدانند با کی صحبت می کنند. من یک شبه به فوتبال نیامده‌ام و 35 سال در فوتبال هستم و مربیگری را هم از دسته چهار شروع کردم و 11 سال روی نیمکت هستم و 4 تیم هم صعود داشتم و تازه به اینجا رسیدم و در لیگ یک و شهر بابک هستم. ما باید جایگاه خودمان را بدانیم و بعضی اوقات یادمان می رود از کجا آمده‌ایم. وقتی آقای قلعه نویی در کنار خط هستند نیازی نیست که کس دیگری حرف بزند و متاسفانه یکی دو نفر از کادر ایشان حد و حدود را رعایت نکردند و کادر ما هم جواب دادند.

1653933

سرمربی مس شهربابک با انتقاد نسبت به عملکرد نیمکت حریف و داوری بازی با گل گهر گفت: ما 16 هفته در لیگ یک بازی کردیم و 16 هفته تیم برتر بودیم. متاسفانه یک مقدار در شهرستان‌ها داوران جوان تحت تاثیر میزبان قرار می گیرند و بدشانسی هم داشتیم. بازیکنان من کیفیت خوبی دارند و از همه آنها بابت نمایش خوب شان ممنون هستم. در صحنه ای که گل شد بازیکن من کاملا سالم روی سر کی روش سر زد اما داور خطا گرفت. همان توپ رفت کرنر و بعد از آن برای حریف گل شد. چرا خطا گرفت؟ به خاطر شلوغ کردن روی نیمکت. زمان این کارها گذشته که با شلوغ کاری به نتیجه برسی.

وحید رضایی درباره شرایط تیمش گفت: باید ببینیم استراتژی باشگاه ما چیست. ما هنوز در لیگ یک هم غریبه هستیم. تیمی داریم که از ابتدای فصل در کنار هم بودند و در نیم فصل باید به دنبال جذب بازیکن باشیم و ببینیم مدیران تیم چه تصمیمی می گیرند. شما ببینید مس کرمان فصل گذشته با چه سرمایه ای بالا آمد. همانطور که گفتم بودجه دو بازیکن تیم لیگ برتر مجموعه مس اندازه کل باشگاه ماست، منظورم باشگاه است نه تیم. کیفیت تیم ما بالاست و باید حمایت و تقویت هم شویم. از مسوولین و آقای رستمی خواستار این هستیم که حمایت کنند. آقای سعدمحمدی حمایت خوبی داشتند که تیم به اینجا برسد و تنها خواسته ما الان از مسوولان این است که باز هم حمایت کنند.

سرمربی مس شهربابک در پایان گفت: لیست نقل و انتقالات را در نیم فصل به مدیران باشگاه دادیم و الان باید ببینیم با بودجه ای که در اختیار داریم کدام بازیکنان را می توانیم در اختیار بگیریم و همانطور که گفتم برای موفقیت و نتیجه گرفتن نیازمند حمایت مسوولان مجموعه مس خواهیم بود.

دیدگاه‌ها