کد خبر : 1864230 | 22 دی 1401 ساعت 10:20 | 16.7K بازدید | 12 دیدگاه

بوی خوش جوانی در سپاهان

مورایس و جوانهای طلایی، این گوی و این میدان

مصاف سپاهان با سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بهانه خوبی شد که مورایس در ترکیب تیم سپاهان به جوان ها بیشتر میدان دهد.

مورایس و جوانهای طلایی، این گوی و این میدان

به گزارش "ورزش سه"، البته مربی پرتغالی پیش از این  و در بازی های لیگ برتر نیز به جوان ها بازی داد و نشان داد صرفا یک مربی نتیجه گرا نیست و دوست دارد در کنار نتیجه گرایی جوان های خوبی را به تیم سپاهان و فوتبال باشگاهی معرفی کند.

1790566

در مصاف امروز سپاهان با سایپا که با 3 گل شهریار مغانلو به سود تیم میزبان پایان یافت، مورایس یاسین سلمانی را به عنوان کاپیتان راهی میدان کرد. حضور دیگر بازیکنان جوان نظیر آریا یوسفی، محمد قربانی، عیسی مرادی و ... در تیم سپاهان خود نمایی می کرد و به طور حتم با این نمایش این جوانان در بازی های آتی نقش پررنگ تری در ترکیب تیم سپاهان ایفاء خواهند کرد.

1790564

نه فقط در ترکیب تیم سپاهان، در یکی دو هفته اخیر دیدیم نیروی جوانی حتی می تواند به ماجراجویی تیم های مدعی قهرمانی هم کمک کند. به طور مثال در پرسپولیس خداحافظی لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته موجب شد، یحیی گل محمدی به محمد عمری میدان دهد و دیدید که چقدر خوب در خط حمله پرسپولیس بازی کرد. فصل گذشته در استقلال هم امیر حسین حسین زاده یکی از ارکان قهرمانی بود و همه این اتفاقات به این معنی است که تیم های بزرگ و مدعی قهرمانی هم می توانند، به  جوان ها بازی دهند و اینطور نیست در لیگ برتر جوان ها فقط باید در ترکیب تیم های کم ادعا به میدان بروند.

1790565

بوی خوب جوانی در سپاهان در مصاف با سایپا بیشتر از همیشه به مشام رسید و این می تواند کمک حال سپاهان در آینده باشد. تیمی که در فوتبال پایه هم یکی از بهترین هاست اما کمتر از جوان های خود استفاده کرده و بیشتر پست های تیم را بازیکنان اسمی پر کرده اند. مورایس نه فقط در بازی با سایپا در بازی های لیگ برتر هم نشان داد، در میدان دادن به جوان ها هراسی ندارد و  میدان دادن به جوان ها یکی از ایده های مربیگری اوست.

دیدگاه‌ها