کد خبر : 1864260 | 22 دی 1401 ساعت 00:00 | 68.2K بازدید | 4 دیدگاه

حرکت جنارو، کارلتو را هم غافلگیر کرد

اصرار گتوزو برای آشتی با آنچلوتی (عکس)

سرمربی جوان والنسیا پیش از شروع بازی با رئال به سمت کارلتو رفت و با او دست داد.

اصرار گتوزو برای آشتی با آنچلوتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی کارلو آنچلوتی و جنارو گتوزو یکی از مهم‌ترین لحظات بازی رئال مادرید و والنسیا از مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا بود. سرمربی باتجربه رئال در نشست خبری پیش از بازی با والنسیا اعلام کرده بود که با گتوزو مشکل شخصی دارد.

کارلتو در فصل 20-2019 به دلیل اختلاف با مدیران ناپولی از سمت خود برکنار و گتوزو جانشین او شد. همین موضوع باعث یک‌سری دلخوری‌ها شد، به ویژه زمانی که گتوزو در مصاحبه‌ای، به ضعف آنچلوتی در حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان تیم خرده گرفت.

با وجود اینکه آنچلوتی پیش از بازی با والنسیا با دامن زدن دوباره به مشکلش با گتوزو، آن را شخصی دانست، هافبک سابق ایتالیایی‌ها با تاکید به اینکه کارلوتو یکی از بزرگترین مربیان دنیاست اختلافات به وجود آمده را سوءتفاهم دانست.

1790631

پیش از بازی امروز رئال و والنسیا همه منتظر بودند تا ببینند وقتی کارلو آنچلوتی و جنارو گتوزو باهم روبرو شدند، چه عکس‌العملی خواهند داشت؛ البته این احتمال هم می‌رفت که یکی بعد از دیدن دیگری، راه خود را کج کند و با او روبرو نشود.

گتوزو اما مثل نشست خبری و برخلاف شخصیت پرخاشگری که از او در زمین فوتبال دیده بودیم، بار دیگر با آرامش به سمت آنچلوتی رفت و دست خود را به سمت او دراز کرد. کارلتو که ابتدا جا خورده بود، ثانیه‌هایی درنگ کرد و سپس دست سرمربی حریف را فشرد. البته نوع روبرو شدن طرفین نشان می‌دهد که برخلاف ادعای گتوزو، رابطه آنها خیلی دوستانه نیست.

1790632

دیدگاه‌ها