کد خبر : 1864372 | 22 دی 1401 ساعت 18:35 | 29.8K بازدید | 6 دیدگاه

رضایی: اینجا حال من خوب است

واکنش گلر استقلال به شایعه جدایی از این تیم

دروازه‌بان استقلال می‌گوید زمانی که بازی نمی‌کند سعی می‌کند به حسینی روحیه بدهد.

واکنش گلر استقلال به شایعه جدایی از این تیم

به گزارش "ورزش سه"،  استقلال موفق شد دو بر یک تراکتور را از پیش رو بردارد و در جمع ١۶ تیم برتر رقابت‌های حذفی قرار بگیرد. علیرضا رضایی که سال گذشته در جام حذفی دروازه‌بان ثابت بود در این مورد به خبرنگاران گفت: شکر خدا بازی را بردیم و فکر می‌کنم روزهای پر دردسری داشتیم. امیدوارم هواداران کمی در این شرایط خوشحال باشند.

وی در مورد شرایط خودش ادامه‌داد: اوضاع من خوب است و سعی کردم در هر جایی هستم بهترین خودم باشم و سعی میکنم چه به عنوان گلر یک و چه گلر دو کمک کنم. من باید در تمرین روحیه بدهم و اینکار را به بهترین شکل انجام دادم. خدا را شکر امروز هم بردیم و سید هم خوب کار کرد.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه در جام حذفی هم به او فرصت نرسید گفت: برای من فرقی نمی‌کند. من سعی می‌کنم بهترین خودم باشم چه رو نیمکت و چه در زمین. امروز روی نیمکت به من نیاز داشتند و من وظیفه داشتم به بازیکنان و گلر یک روحیه بدهم. وظیفه من این است به تیم کمک کنم و هوادار خوشحال باشد و هر موقع هم قرار باشد در زمین این کار را انجام بدهم با تمام قوا این کار را می کنم.

ویدئو: 269755

بازیکن استقلال در خصوص حواشی مطرح شده در خصوص جدایی‌اش گفت: یکسری صحبت‌ها از اول فصل بود و من داشتم در خانه می‌خندیدم که این صحبت‌ها از کجا می‌آید و چطور این مسائل را درست می‌کنند؟ پیشنهاداتی بود ولی فکر می‌کنم در استقلال جای من و حالم خوب است. امیدوارم ببینم هواداران استقلال مثل پارسال آخر فصل دارند از فوتبال لذت می‌برند و با بردها خوشحال هستند.

دیدگاه‌ها