کد خبر : 1864884 | 25 دی 1401 ساعت 17:57 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

برد میلی‌متری عطایی و تیمش جلوی چشم عادل

لبنیات هراز آمل در یک بازی دشوار موفق شد سایپا را شکست دهد.

برد میلی‌متری عطایی و تیمش جلوی چشم عادل

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و برخی تیم‌ها برای حضور در پلی‌آف و بعضی دیگر نیز برای بقا تلاش می‌کند. مسابقه امروز دو تیم لبنیات هراز آمل و سایپا نیز تقابل دو تیمی بود که در چنین وضعیتی قرار داشتند.

پیش‌بینی می‌شد که لبنیات هراز آمل در این بازی کار خیلی سختی برای پیروزی پیش رو نداشته باشد، اما شاگردان بهروز عطایی برای غلبه بر حریف قعرنشین خود خیلی به زحمت افتادند و نهایتاً با نتیجه 3-2 سایپا را شکست دادند.

هراز آمل با پیروزی در این بازی جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کرد تا همچنان با اقتدار به کار خود ادامه داده باشد. همچنین تیم تهرانی نیز به روند ناامیدکننده هفته‌های اخیر ادامه داد تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک شده باشد.

گفتنی است عادل غلامی، ستاره آملی و سابق تیم ملی والیبال ایران که اخیراً از دنیای والیبال خداحافظی کرد نیز در سالن حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا کرد. همچنین پیش از آغاز مسابقه مراسمی برگزار شد و از این ستاره سابق تیم ملی تقدیر گردید.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در ست پنجم این مسابقه رکورد کمترین پوئن واگذاری در ست پنجم را به نام خود ثبت کردند و 15 بر 4 به پیروزی رسیدند تا 11 امتیاز با حریف اختلاف داشته باشند.

دیدگاه‌ها