کد خبر : 1865392 | 28 دی 1401 ساعت 13:18 | 50.5K بازدید | 29 دیدگاه

زنگ خطر در پاریس: عاشقانه امباپه و رئال ادامه دارد

به نظر می‌رسد که انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به رئال مادرید هنوز به صورت کامل منتفی نشده است.

زنگ خطر در پاریس: عاشقانه امباپه و رئال ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته شوک بزرگی برای رئال مادرید بود که انتقال او به سانتیاگو برنابئو را تمام شده می‌دانست. 
با این حال زیاد طول نکشید که چند رسانه فرانسوی و اسپانیایی از پشیمانی این بازیکن فرانسوی در تمدید قراردادش با پی اس جی خبر دادند و مدعی شدند که او قصد دارد به زودی این باشگاه را ترک کند و به رئال ملحق شود. 
با این که مدیران و سرمربی پاری سن ژرمن این خبر را در چند ماه اخیر بارها تکذیب کردند اما به نظر می‌رسد که پرونده انتقال این بازیکن به مادرید به صورت کامل بسته نشده است. 

1787211


اتلتیک خبر داده که هنوز تماس‌ها و مذاکراتی بین دو طرف برقرار است و هر دوی آنها در حال بررسی احتمال امضای قرارداد در پایان فصل جاری هستند. گفته شده است که پس از پایان جام جهانی 2022 قطر که با درخشش امباپه همراه بود، رئال مادرید بار دیگر اقداماتی را در جهت جذب او برداشته است. 
آنها آماده هستند تا در صورتی که این ستاره فرانسوی تصمیم قطعی برای جدایی از پی اس جی را بگیرد، به صورت جدی برای به خدمت گرفتنش اقدام کنند. 
از سوی دیگر، مدیران پاری سن ژرمن هم از این موضوع خبر دارند که امباپه همچنان رویای بازی با پیراهن رئال مادرید را در سر دارد و این موضوع به صورت جدی باعث نگرانی آنها شده است. یکی از منابع نزدیک به این باشگاه به اتلتیک گفت:« تنها باشگاهی که می‌تواند این بازیکن را از پاریس دور کند، رئال مادرید است.»

 

دیدگاه‌ها