کد خبر : 1865595 | 29 دی 1401 ساعت 16:10 | 9.8K بازدید | 9 دیدگاه

کلودیو تاپیا:

اسکالونی همین‌که به بوئنوس‌آیرس برسد، تمدید می‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین اطمینان دارد که لیونل اسکالونی قراردادش را تمدید می کند و مربی آلبی سلسته باقی خواهد ماند.

اسکالونی همین‌که به بوئنوس‌آیرس برسد، تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی سه هفته پیش به مایورکا اسپانیا، شهری که در آن همراه خانواده اش اقامت دارد، بازگشت. مربی قهرمان جهان در حالی به اسپانیا برگشت که هنوز آینده اش در آلبی سبلسته نامشخص است. در سپتامبر گذشته و دو ماه قبل از آغاز جام جهانی او با کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون، گفت و گویی دوستانه داشت و طبق ادعای تاپیا، اسکالونی قول تمدید قرارداد داده است. این اتفاق هنوز رخ نداده است و طبق ادعای ماریانو همیلتون، روزنامه‌نگار نشریه کلارین، دلیل تردیدهای اسکالونی برخورد بد کلودیو تاپیا قبل از شروع جام جهانی است.

1793114

با این وجود تاپیا اصرار دارد که تمدید قرارداد اسکالونی را به سرانجام خواهد رساند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. او به خبرنگاران گفتاسکالونی الان در تعطیلات و در کنار خانواده اش است و زمانی که به آرژانتین بیاید، می نشینیم و کار تمام نشده تمدید را به سرانجام می رسانیم. تنها جزئیاتی اندک باقی مانده که مشکل خاصی هم نیستند. فقط همین باعث شده تا تمدید نهایی نشود.»

1793115

تاپیا ادامه داد:«من می دانم همین‌که اسکالونی پایش به بوئنوس‌آیرس برسد، قراردادش را تمدید می کند و با کادر فنی‌ای که شادی بزرگی را تقدیم ملت کرد، ادامه خواهیم داد، چرا که این خواسته من و همه ملت آرژانتین است. من قبلا از او قول گرفته ام و همه بازیکنان نیز می خواهند او تمدید کند. تیم برای اسکالونی ارزش زیادی قائل است و همه بازیکنان به او ایمان دارند. ما تیمی برای رسیدن به موفقیت در 8 یا 10 سال آینده در اختیار داریم و اصلا تیم ملی را بدون اسکالونی تصور نمی کنیم.»

دوشنبه گذشته، اسکالونی اطمینان داد که در فکر سفر به آرژانتین و مذاکره برای تمدید است:«امیدوارم که با رئیس فدراسیون بنشینیم و ببینیم آیا به توافقی که می خواهیم می رسیم یا خیر. من رابطه دوستانه خوبی با تاپیا دارم از او به خاطر فرصتی که در اختیارم گذاشت، تشکر می کنم. زمانی که به آرژانتین بروم، تصمیم نهایی را اعلام خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها