کد خبر : 1865628 | 29 دی 1401 ساعت 19:39 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

خطای جنجالی 7 جلسه محرومیت داشت

اریک بایی، مدافع سابق یونایتد که این فصل با پیراهن مارسی بازی می‌کند، به دلیل خطای شدیدی که در جام حذفی فرانسه انجام داد با محرومیتی 7 جلسه‌ای مواجه شد.

خطای جنجالی 7 جلسه محرومیت داشت

به گزارش "ورزش سه"، اریک بایی تابستان گذشته منچستریونایتد را ترک کرد تا با قراردادی قرضی راهی مارسی شود. او امروز به دلیل خطای شدیدی که دو هفته پیش در یک بازی مارسی انجام داده بود با محرومیتی 7 جلسه‌ای مواجه شد.

بایی که اهل ساحل عاج است دو هفته پیش در دیدار مارسی با تیم دسته چهارمی ای‌یِر در جام حذفی فرانسه درحالیکه تنها پانزده دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود با خطایی بسیار شدید که از آن به عنوان خطای کونگ‌فویی یاد شده بود یکی از بازیکنان حریف را مصدوم کرد و با کارت قرمز مستقیم از زمین بیرون رفت.

1793203

مدافع مارسی در آن بازی در تلاش برای کنترل یک توپ سرگردان حرکتی انجام داد که باعث شد استوک‌های کفش او روی سینه بازیکن ای‌یِر فرود بیاید. او که می‌دانست چه حرکت خشنی انجام داده به اخراج خود اعتراض نکرد و از زمین بیرون رفت. بازیکن مصدوم ای‌یِر را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند. بعدا اعلام شد که چند دنده این بازیکن شکسته است.

اما رسانه‌های فرانسوی امروز اعلام کردند اریک بایی به دلیل آن خطای شدید با محرومیت 7 جلسه‌ای مواجه شده است. بایی تا این لحظه دو بازی از محرومیت خود را پشت سر گذاشته و در دیدارهای مارسی مقابل تروا و لوریان در لیگ یک به میدان نرفت. او فردا هم دیدار تیمش مقابل رن در جام حذفی را از دست خواهد داد. چهار بازی دیگری که بایی نمی‌تواند به میدان برود در لیگ یک هستند: دیدارهای مارسی با موناکو، نانت، نیس و کلرمون.

دیدگاه‌ها