کد خبر : 1865710 | 30 دی 1401 ساعت 12:20 | 20.8K بازدید | 10 دیدگاه

از این مسابقات برای کسب تجربه در آینده بهره بردیم

برانکو: بازی دراماتیکی بود، به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی کروات عمان می گوید که بازیکنان تیمش بابت حضور در جام خلیج فارس، تجربه زیادی کسب کرده اند.

برانکو: بازی دراماتیکی بود، به بازیکنانم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست عجیب و غریب عمان در فینال جام خلیج فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و دلایل شکست تیمش را تشریح کرد. عمان در شرایطی با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد که در دقیقه 90+10 گل تساوی را به ثمر رساند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. آنها سپس در دقیقه 118 دوباره کار را به تساوی کشاندند اما در دقیقه 120+2 گل سوم را دریافت کرده و تن به شکست دادند.

ایوانکوویچ در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: مسابقه دراماتیکی بود و در یک فضایی پر از ازدحام و شلوغی ورزشگاه برگزار شد. فکر می کنم همه هواداران، چه کسانی که در استادیوم بودند و چه افرادی که بازی را از بیرون تماشا کردند، لذت بردند. دو تیم نمایش فوق العاده ای ارائه کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. حضور تماشاگران به سود عراق بود و آنها به پیروزی رسیدند و این ماهیت فوتبال است.

سرمربی کروات درخصوص شکست در ثانیه های پایانی گفت: گل سوم روی اشتباه خودمان به ثمر رسید. ما نتوانستیم نتیجه تساوی را حفظ کنیم. از بازی مقابل هواداران لذت بردیم، بازیکنان ما مقابل تیم میزبان بازی کردند و تلاش می کردند در میان شلوغی و هیاهوی جمعیت، تمرکز خود را حفظ کنند و برای این کار، داشتن تجربه نقش اول را ایفا می کند.

1793374

او ادامه داد: ما سعی کردیم تا به بازیکنان فشار روحی وارد نکنیم. اما آنها جوان هستند و برای این بازیکنان، کسب تجربه از هر چیزی مهمتر است. آنها در مقابل جمعیتی با این شدت و این جو سنگین، به خوبی بازی کردند.

ایوانکوویچ با تمجید از شاگردانش اعلام کرد: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم زیرا آنها شکست نخوردند. آنها از نظر روحی و حتی بدنی آماده بودند، من به آنها افتخار می کنم و به این بازیکنان بابت عملکردشان در تمام مسابقات تبریک می گویم.

ایوانکوویچ در پایان سخنان خود گفت: ما از این مسابقات برای کسب تجربه در آینده بهره بردیم. به عراق بابت عملکردی که روز به روز بهتر شده است، تبریک می گویم. ما مشکلی در این مسابقات نداشتیم، میزبانی بصره و حتی زمین های تمرین نیز خوب بودند.

دیدگاه‌ها