کد خبر : 1865745 | 30 دی 1401 ساعت 14:12 | 20.1K بازدید | 12 دیدگاه

نقشه‌های پرسپولیسی در اصفهان علیه استقلال!

رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده به عنوان دو عنصر تهاجمی سمت راست سپاهان روز خوبی برابر استقلال پشت سر گذاشتند.

نقشه‌های پرسپولیسی در اصفهان علیه استقلال!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در یک بازی جذاب و جنجالی موفق شد استقلال، مدافع عنوان قهرمانی را بار دیگر شکست داده تا ضمن دبل کردن این تیم، به فاصله دو امتیازی صدر جدول برسد.

این پیروزی سپاهان در اصفهان در روز خوب بیشتر بازیکنانش رقم خورد. جایی که به خصوص سمت راست این تیم بارها استقلالی‌ها را به خصوص در نیمه اول اذیت کردند و چندین موقعیت را از آن سمت زمین روی دروازه آبی‌ها خلق کردند.

رامین رضاییان به عنوان مدافع و فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر راست طلایی‌پوشان در این بازی که هر دو سابقه حضور در ترکیب سپاهان را دارند، در طول بازی زوج‌سازی خوبی داشتند و با ارسال‌ها و کارهای ترکیبی چند باری دروازه رضایی را تهدید کردند که مهم‌ترین آن، موقعیت ایجاد شده در نیمه اول و برخورد توپ فرشاد احمدزاده روی ارسال رضاییان به تیر دروازه بود.

رضاییان و احمدزاده که هر دو سابقه باز کردن دروازه استقلال را دارند، ضربات ایستگاهی را هم بین هم تقسیم کرده بودند به گونه‌ای که هر یک ضربات موافق با پای تخصصی خود را به روی دروازه استقلال ارسال می‌کردند و روی همین ارسال‌ها هم چندباری دروازه استقلال در آستانه فروپاشی قرار گرفت.

این دو ستاره سپاهان حالا با پیروزی در این بازی، به کسب قهرمانی با لباس طلایی سپاهان امید بیشتری پیدا کرده و امیدوارند یک افتخار دیگر به کارنامه خود در لیگ ایران اضافه کنند.

1793430
1793431

تصاویر: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها