کد خبر : 1865766 | 30 دی 1401 ساعت 15:23 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

این‌ تصمیمات فاجعه داوری بود نه اشتباه؛

توکلی: هر بار صحنه پنالتی را می‌بینم خنده‌ام می‌گیرد

شاهین توکلی اشتباهات داوری بازی تیم‌شان مقابل نساجی را فاجعه می‌داند و می‌گوید حق مس رفسنجان خورده شده است.

توکلی: هر بار صحنه پنالتی را می‌بینم خنده‌ام می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، شاهین توکلی، مدافع مس رفسنجان در خصوص بازی روز گذشته جنجالی تیم‌ شان با نساجی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: بازی خوبی بود و تیم‌مان بازی خوبی ارائه داد و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم به گل رسیدیم ولی یک روی بدی از فوتبال برای من رخ داد. در یک صحنه مشخص آقای کریم‌زاده اصلا در آفساید نبوده و یک چیز واضحی بود که آفساید گرفتند؛ حالا می‌گوییم این مسئله‌ای نیست اما پنالتی‌ای که گرفتند شاهکار و عجیب است. آن صحنه را ده-پانزده بار دیده‌ام و خنده‌ام می‌گیرد. نمی‌دانم کمیته داوران چطوری می‌خواهد جواب بدهد. تیم ما را با آن پنالتی به هم ریختند و اصلا پنالتی نبود. بازیکن حریف پشت پای بازیکن ما را زده و پنالتی شده است.

او در مورد موقعیت گلزنی‌اش گفت: توپ آخر که خودم با سر زدم و از داخل دروازه بیرون کشیدند، به نظرم از خط رد شده بود. آدم از این شرایط دلخور می‌شود‌. سر تیم ما را نبرید. ما که نمی‌خواهیم به نفع ما بگیرید ولی حداقل اینطور با ما برخورد نکنید. این اشتباه داوری نبوده بلکه فاجعه داوری بود. VAR را ول کنیم و باید ببینیم داوران‌مان چرا این اشتباهات عجیب و غریب را می‌کنند.

او ادامه داد: نمی‌دانم چه بگویم و خسته شدیم. ما تابع قانونیم و اعتراض نمی کنیم ولی با تیم ما خیلی بد رفتاری شده است. ما ادامه می‌دهیم و تلاش‌مان را می‌کنیم ولی همه ما از این اتفاق اذیت شدیم.

او در مورد مسابقه هفته آینده‌شان با گل گهر گفت: گل‌گهر تیم بسیار خوب و توانمندی است‌. برای ما دربی است و با روند خوبی که تیم‌مان بعد از تعطیلات جام جهانی داشته می‌توانیم برنده آن دیدار باشیم. شناخت خوبی داریم و بازی رفت با گل‌گهر هم از آن بازی‌هایی بود که می‌توانستیم ببریم و کارشناس‌ها گفتند که دو پنالتی ما گرفته نشده است. به هرحال بازی خوبی می‌تواند از آب در بیاید.

دیدگاه‌ها