کد خبر : 1865920 | 01 بهمن 1401 ساعت 14:21 | 6.2K بازدید | 4 دیدگاه

رد پای اشکان روی چهار موقعیت فولاد

اشکان دژاگه چهار فرصت بسیار خوب را برای هم تیمی هایش ساخت که هیچ کدام به گل تبدیل نشدند.

رد پای اشکان روی چهار موقعیت فولاد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در روزی که موقعیت های خوبی به روی دروازه صنعت نفت خلق کرد، نتوانست برنده از زمین خارج شود تا هر دو دیدار رفت و برگشت آنها با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دژاگه بازیکن باتجربه فولادی ها در این بازی عملکرد خوبی داشت و اگر فولادی ها قدر پاس های کلیدی اشکان را می دانستند، حداقل یک پاس گل به نام این بازیکن به ثبت می رسید.

مهمترین فرصتی که دژاگه برای فولاد خلق کرد، پاس او به محمدرضا غبیشاوی بود که ضربه این بازیکن با بدشانسی، به تیرک دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

بازیکن باتجربه فولاد همچنین یک پاس خوب به ساسان انصاری داد و این بازیکن در موقعیت شوت زنی قرار گرفت که ضربه او را فرزین گروسیان، سنگربان صنعت نفت مهار کرد.

دژاگه همچنین با یک سانتر دقیق، توپ را به روی دروازه آبادانی ها ارسال کرد که ضربه سر محمدامین حزباوی به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

اشکان در این بازی نیز اقدام به شوت زنی کرد و شانسش را برای باز کردن دروازه میزبان امتحان کرد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

به هر شکل در روزی که دژاگه سه فرصت بسیار خوب برای هم تیمی هایش ساخت و یک بار نیز اقدام به شوت زنی کرد، فولاد به گل نرسید تا 2 امتیاز ارزشمند برای تیم نکونام از دست برود.

1793677

دیدگاه‌ها