کد خبر : 1865966 | 01 بهمن 1401 ساعت 16:59 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

آلومینیوم از داور مسابقه شکایت می‌کند؛

رحمتی طبق کدام قانون داوری اخراج شد

مدیر رسانه‌ای آلومینیوم از اتفاقات صحنه اخراج مهدی رحمتی می‌گوید.

رحمتی طبق کدام قانون داوری اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، بازی هوادار و آلومینیوم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و اراکی‌ها اعتراض زیادی به سوت‌های داور و همچنین اخراج رحمتی در بین دو نیمه داشتند. در همین زمینه محمد چهرقانی، مدیر رسانه‌ای آلومینیوم در نشست خبری گفت: تأسف می‌خوریم به حال این داوری‌ها. صحنه‌ای که در بازی فولاد اتفاق افتاد، حتی یک کارشناس گل را تایید نکرده و اولین بار بود که همه برنامه‌های تلویزیونی، سایت‌ها و کارشناسان روی آفساید بودن گلشان اجماع داشتند. امروز هم دیدید که یک پنالتی عجیب و غریب بود و اخراج عجیب‌تر آقای رحمتی.

چهرقانی در خصوص صحنه اخراج رحمتی و دیالوگ‌های رد و بدل شده گفت: من کنار ایشان بودم و هیچ اعتراضی هم صورت نگرفت. آقای رحمتی بین دو نیمه بعد از اینکه بازی تمام شد، گوشی را به داور نشان دادند و گفتند صحنه را نگاه کن که خطا بیرون اتفاق افتاده، داور مستقیم کارت قرمز نشان داد. آقای رحمتی فقط ایستاد و نگاه کرد. این صحنه را تلویزیون هم نشان داد.

او در ادامه گفت: داور گفتند طبق قوانین داوری مجاز بودم کارت قرمز بدهم چون از گوشی استفاده کردی. گوشی پایان نیمه استفاده شد، ولی اگر چنین قانونی وجود دارد، فدراسیون آن را نشان دهد. چون در قوانین فدراسیون و داوری چنین چیزی نیست. فردا اول وقت برای اولین بار در این فصل آلومینیوم به داوری اعتراض می‌کند و به فدراسیون نامه رسمی می‌زند.

دیدگاه‌ها